موتورلا خط تولید گوشی‌ های هوشمند سری موتو X را تعطیل نمی کند

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه موتورولا قصد دارد خط تولید محصولات سری موتو X را تعطیل کرده و سری جدید موتو Z را جایگزین آن کند. اما موتورولا رسما اعلام کرده که این موضوع حقیقت نداشته و گوشی‌های هوشمند سری Moto X همچنان به فروش خواهند رسید. در ادامه بازومیت همراه شوید.
تبلیغات

ماه گذشته چند گزارش مختلف منتشر شد که بر اساس آن‌ها اعلام شده بود که موتورولا قصد دارد محصولات سری موتو Z را جایگزین سری موتو X کند. درحالیکه این شرکت چند گوشی‌هوشمند جدید از سری Z را به تازگی معرفی کرده، با این وجود این موضوع نیز تایید شده که محصولات سری Moto X نیز همچنان تولید خواهند شد. 

در ادامه متن رسمی موتورولا که در این مورد بیان شده را با هم می‌خوانیم:

محصولات سری موتو X همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. در حقیقت، تلفن‌هوشمند Moto X Force در چند کشور مختلف عرضه شده است. محصولات سری Moto X و Moto Z هر دو کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند، اما تجربه کاربری  دستگاه‌های تولید شده در هر سری متفاوت بوده و باعث می‌شود محصولات مختلفی را مطابق با نیاز مشتریان خود در اختیار آن‌ها قرار دهیم. افرادی که علاقه بیشتری به فناوری داشته و به دنبال یک برند جدید و تجربه کاربری تازه‌ای در کار با تلفن‌هوشمند خود هستند، می‌توانند گوشی‌های هوشمند سری موتو Z و ماژول‌های Moto Mod را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است، علی‌رغم اینکه متن اعلام شده توسط موتورولا به وضوح مشخص می‌کند که این کمپانی همچنان محصولات سری موتو X را به فروش خواهند رساند، اما با این وجود نمی‌توان با اطمینان گفت که گوشی‌های هوشمند جدیدی در این سری باز هم تولید می‌شود.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا شما با ادامه فعالیت محصولات سری موتو X موافق هستید یا خیر؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات