گوشی Moto Z با قیمت پایین تر از پرچمداران اپل و سامسونگ عرضه می‌شود

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته لنوو از پرچمداران جدید و بسیار باریک موتورولا با نام‌های Moto Z و Moto Z Force رونمایی کرد. حال مشخص شده است که لنوو قیمت این گوشی‌ها را پایین‌تر از پرچمداران اپل و سامسونگ تعیین کرده است.
تبلیغات

موتورولا که جزو دارایی‌های لنوو محسوب می‌شود شب گذشته دو گوشی جدید با نام‌های موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Moto Z Force) را رونمایی کرد. نکته‌ی برجسته در باره‌ی این گوشی‌ها، ماژولار بودن آن‌ها است که کاربر از طریق اتصال مغناطیسی می‌تواند ماژول‌های مختلف را به گوشی خود متصل کند. ماژول‌ها در قالب کیس یا کاور برای موتو زد عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی جدید لنوو از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ به همراه پردازنده‌ی Snapdragon 820 بهره می‌برند. موتو زد تنها ۵.۲ میلی‌متر ضخامت دارد و موتو زد فورس نیز از نمایشگر ضد خش و بسیار مقاوم بهره می‌برد و باتری آن ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

اما پرسش مهمی در زمان رونمایی از موتو زد و موتو زد فورس بی پاسخ باقی ماند و آن هم قیمت این محصولات است. لنوو هرچند قیمت دقیق گوشی‌های جدید خود را اعلام نکرد، اما گفت که این گوشی‌ها ماه سپتامبر یا شهریور عرضه می‌شوند.

با این حال یک وب‌سایت بلغارستانی اطلاعاتی در زمینه‌ی قیمت این محصولات بدست آورده و اعلام کرده که موتو زد از قیمت پایه‌ی پرچمداران سامسونگ و اپل پایین‌تر خواهد بود. این اطلاعات از طریق شرکای تجاری لنوو که قرار است گوشی‌های جدید این شرکت را در بلغارستان به فروش برسانند، بدست آمده است.

در حال حاضر قیمت جهانی پرچمداران سامسونگ و اپل حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ دلار است و به این ترتیب انتظار می‌رود قیمت گوشی موتو زد حدود ۶۰۰ یا ۵۵۰ دلار داشته باشد. اما موتو زد فورس احتمالا قیمت نزدیک به پرچمداران بازار داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات