بازی موبایل Cooking Dash؛ دردسرهای سرآشپز

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Cooking Dash یکی از بازی‌های جذاب اندروید و آی‌او‌اس است که در آن کنترل یک رستوران را در اختیار خواهید داشت. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

افرادی که در گذشته بازی‌های کامپیوتری را تجربه کرده باشند احتمالا با بازی محبوب Dinner Dash آشنا هستند. یک بازی رستوران داری بسیار جذاب که در غیاب بازی‌های موبایلی در آن زمان، روزها و هفته‌ها گیمرها را مشعول به خود کرده بود. شخصیت بازی Dinner Dash که یک دختر جوان با نام Flo بود باری دیگر به شغل رستوران داری برگشته و این بار شما او را در موبایل و در بازی Cooking Dash یاری خواهید کرد. کنترل بازی Dinner Dash در کامپیوتر تنها به کمک ماوس انجام می‌شد که همین موضوع گیم پلی بازی را بسیار مناسب صفحه‌های لمسی کرده است. در Cooking Dash نیز مانند نسخه‌های قبلی این بازی تنها وظیفه‌ی لمس کردن و هدایت کاراکتر بازی به بخش‌های مختلف را خواهید داشت و به نوعی خبری از کنترلرهای لمسی و گیج کننده در بازی نیست. علاوه بر رستوران داری و سرویس دهی به مشتریان، وظیفه‌ی آشپزی و تهیه‌ی سفارش‌ها نیز به نوعی بر عهده‌ی خود شما خواهد بود. به این معنا که وقتی یک مشتری برای مثال یک گوشت سرخ کرده سفارش می‌دهد شما باید با لمس قفسه‌ی گوشت‌های خام، Flo را به این بخش هدایت کرده تا یک گوشت خام بردارد. سپس با لمس اجاق گاز مجددا Flo را به سمت اجاق هدایت می‌کنید تا به طور خودکار گوشت را وارد اجاق کند. سپس بعد از چند ثانیه گوشت پخته شده به شما تحویل داده خواهد شد و در آخر باید با لمس میز مشتری مورد نظر، غذا را به اون تحویل داده و هزینه‌ی آن را دریافت کنید. به همین سادگی.

این کنترل ساده در کنار فضای شاد و انرژی بخش بازی باعث شده است تا Cooking Dash درجه‌ی سنی ۳+ را کسب کند از همین رو اگر کودکی در اطراف خود دارید Cooking Dash می‌تواند یکی از محبوب‌ترین و حتی خلاقانه‌ترین بازی‌هایی باشد که کودکان می‌توانند آن را تجربه کنند. خوشبختانه بازی دارای مراحل و جزئیات بالایی است به طوری که در ابتدا تنها یک خوراکی و یک وسیله‌ی آشپزی در اختیار خواهید داشت و هرچه بیشتر پیش بروید ده‌ها مدل غذا، وسیله و تجهیزات دیگر نیز آزاد می‌شوند تا بتوانید درآمد بیشتری در رستوران داشته باشید. البته نباید اجازه دهید که سادگی مراحل ابتدایی شما را از ادامه دادن بازی منصرف کند چرا که درواقع بخش اصلی بازی برای بزرگسالان از اواسط بازی آغاز خواهد شد که افزایش تعداد مشتری‌ها و همچنین غذاهای قابل سفارش باعث خواهد شد تا عبور از مراحل بدون دقت و سرعت عمل بسیار بالا ممکن نباشد. موسیقی بازی نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و انتظاراتی که از موسیقی متن یک بازی داشتیم را برآورده کرد و به جذابیت بازی افزوده است.برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Cooking Dash روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات