مک‌ بوک پرو بعدی اپل از پنل OLED و سنسور اثرانگشت بهره می برد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌بوک‌پرو اپل را می‌توان به جرات یکی از لپ‌تاپ‌های محبوب بازار دانست. امسال نیز بسیاری از افراد منتظر معرفی مک‌بوک‌پرو جدید هستند و در این شرایط شایعات و اخبار گوناگونی در مورد این محصول منتشر شده است. بر طبق جدیدترین شایعات، اپل  احتمالا از پنل OLED در نمایشگر مک‌بوک‌پرو امسال بهره خواهد گرفت. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در چند وقت اخیر، مک‌بوک‌پرو اپل تغییرات آنچنانی به خود ندیده، اما این موضوع امسال ظاهرا تغییر خواهد کرد. هفته پیش هم گزارشی منتشر شد که بر اساس آن گفته می‌شد اپل قصد دارد در مک‌بوک‌پرو بعدی از سنسور اثرانگشت و نیز پنل OLED برای نمایشگر آن استفاده کند. 

Cult of Mac نیز اخیرا تصاویری را منتشر کرده که با توجه به آن‌ها این موضوع که اپل از پنل OLED در نسل بعدی مک‌بوک‌پرو بهره خواهد برد تایید می‌شود. برخی شایعات دیگر نیز اعلام کرده‌اند که مک‌بوک‌پرو بعدی اپل امکان دارد مجهز به ۴ پورت USB نوع C شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، خبری از کلیدهای کاربردی در بخش بالایی صفحه‌کلید نیست.

مک بوک پرو

دلایل مختلفی وجود دارد که این موضوع را تایید می‌کنند که اگر اپل از تاچ‌پد OLED در مک‌بوک‌پرو بهره ببرد، یک ایده بسیار خوب محسوب می‌شود. Cult of Mac به این نکته اشاره کرده که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های چنین محصولی، این است که می‌توان کلید‌های کاربردی را به صورت دلخواه شخصی‌سازی کرد و به جای میانبرهای ثابتی که شاید هیچ‌گاه از آن‌ها استفاده نکنید، کاربردها و میانبرهای مورد نظر خود را تعریف کنید. علاوه بر این امکان اضافه کردن میانبر برای برخی از اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد.

این در واقع همان استراتژی‌ای است که اپل در هنگام معرفی آیفون ۳.۵ اینچی اولیه بکار گرفت و موفق هم شد. لازم به ذکر است که این شایعه در مورد مک‌بوک‌پرو را Ming Chi-Kuo منتشر کرده است. وی پیش از این اطلاعات دیگری را در مورد محصولات معرفی نشده و جدید اپل فاش کرده است.

نظر شما در مورد مک‌بوک‌پرو بعدی اپل چیست؟ به نظر شما این محصول با چه مشخصات و ویژگی‌هایی معرفی می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات