پشتیبانی از Windows Hello برای تمامی دستگاه های ویندوزی فراهم شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت امروز در کنفرانس مخصوص خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ اعلام کرد که در تلاش برای فراهم کردن فرم‌ورک ویژگی Windows Hello برای دیگر شرکت‌های شریک است. به این معنی که به زودی در لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها یا وسایل پوشیدنی شرکت‌های همکار مایکروسافت نیز می‌توان با این ویژگی خیلی سریع‌تر صفحه قفل ویندوز را باز کرد.
تبلیغات

منتشر شدن فرم‌ورک Windows Hello برای شرکت‌های شریک به این معنی است که به زودی در لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها یا وسایل پوشیدنی شرکت‌های همکار مایکروسافت نیز می‌توان با این ویژگی خیلی سریع‌تر از صفحه آغاز به کار (Login) ویندوز ۱۰ رد شد.

ویژگی Windows Hello به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنها با شکل و ظاهر صورت خود یا بند‌های تناسب اندام صفحه شروع به کار (Login) را پشت سر بگذارند. اکنون با این خبر این احتمال وجود دارد که بتوان با کارت‌های آی‌دی، گوشی‌های هوشمند و دیگر وسایل پوشیدنی از این ویژگی خوب ویندوز 10 استفاده کرد. 

احتمالا پشتیبانی دستگاه‌های بیشتر از ویژگی Windows Hello جزوی از بروزرسانی سالانه ویندوز 10 خواهد بود. مایکروسافت همچنین امروز اعلام کرد که سیستم نرم‌افزاری Windows Hello می‌تواند از تشخیص دو مرحله‌ای نیز استفاده کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات