ال جی استایلوس 2 پلاس معرفی شد: محصولی میان رده با ابعاد بزرگ

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
استایلوس ۲ پلاس امروز توسط ال‌ جی معرفی شد. این محصول از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی به استایلوس ۲ دارد ولی بهبودهای زیادی را در آن شاهد هستیم. همراه زومیت باشید تا با این محصول میان‌رده آشنا شویم.
تبلیغات

ال‌جی امروز تلفن هوشمند جدیدی را با نام استایلوس ۲ پلاس معرفی کرد که از لحاظ ابعاد، دستگاه بزرگی به حساب می‌آید و این محصول از اندروید ۶.۰ بهره می‌برد. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که این گوشی نسخه به‌روز شده استایلوس ۲ یا همان Stylo 2 به حساب می‌آید. چندی پیش ال‌جی، استایلوس ۲ را در بازار آمریکا عرضه کرد و کاربران برای خرید آن تحت قرارداد (اپراتور‌ها) باید ۲۰۰ دلار پرداخت می‌کردند.

استایلوس 2 پلاس

از لحاظ ظاهری Stylus 2 Plus شباهت‌های زیادی به Stylus 2 دارد و ابعاد آن نیز همچون برادرش ۱۵۵ در ۷۹.۶ در ۷.۴ میلی‌متر است و وزنی در حدود ۱۴۵ گرم دارد. اما در مقابل، دستگاه جدید ارتقاهای زیادی را به همراه دارد. برخلاف نمایشگر استایلوس ۲ که وضوح 720p را ارائه می‌کرد، در این محصول شاهد نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح 1080p هستیم. پردازش‌های این دستگاه توسط یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز انجام می‌شود که البته نام آن مشخص نیست. استایلوس ۲ پلاس از حافظه رم بیشتری نیز بهره می‌برد و کاربران بر اساس منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، می‌توانند این دستگاه را با حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی خریداری کنند.

استایلوس 2 پلاس

دوربین پشتی استایلوس ۲ پلاس ۱۶ مگاپیکسلی است و در زیر آن شاهد سنسور اثر انگشت هستیم. این محصول در مناطق مختلف با ۳۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. در این محصول شاهد قلم استایلوس نیز هستیم. ال‌جی استایلوس ۲ پلاس در واقع همان ال‌جی K535 است که پیش از این انتظار می‌رفت این شماره مدل با نام ال‌جی K11 یا K12 معرفی شود.

استایلوس 2 پلاس

کاربران تایوانی از این هفته می‌توانند محصول جدید ال‌جی را خریداری کنند و در ماه ژوئن در سایر بازار‌های جهان (نظیر آمریکای شمالی و اروپا) نیز شاهد این محصول خواهیم بود. ال‌جی فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت استایلوس ۲ پلاس ارائه نکرده است اما به نظر نمی‌‌‌رسد قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات