سوبارو Levorg STI اسپرت معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سوبارو از نمونه‌‌ی قدرتمند‌تر استیشن واگن لورگ (Levorg) برای بازار‌های جهانی رونمایی کرده است. لورگ STI‌ اسپرت با ظاهری جذاب و پیشرانه‌ی توانمند خود، از گزینه‌های مناسبی در کلاس خودروهای استیشن به شمار می‌رود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سوبارو از مدل جدیدی در خانواده‌ی محصولات خود پرده‌برداری کرد. این خودرو شباهت زیادی با واگن خاص بازار ژاپن با نام لورگ (Levorg)، دارد. به همین دلیل نیز سوبارو خودروی جدید خود را لورگ STI اسپرت نامیده است. 

طبق اعلام سوبارو، واژه‌ی اسپرت انتهای نام محصول جدید این شرکت برای ایجاد تمایز آن با سری خودرو‌های اسپرت مانند WRX STI است. البته این مساله بدین معنا نیست که لورگ STI خودرویی ضعیف و خسته‌کننده است. این خودرو بیشتر با تمرکز بر کیفیت بالا، فضایی جادار در کنار ظاهری محافظ‌کارانه، تولید شده است.

سوبارو لورگ STI اسپرت با دو پیشرانه‌ی متفاوت به فروش خواهد رسید. هر دو پیشرانه‌ی در نظر گرفته شده برای این خودرو از نوع چهار سیلندر خطی به همراه توربوشارژر هستند؛ نمونه‌ی ارزان‌تر لورگ STI از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری با توان ۱۶۸ اسب بخار بهره می‌برد این در حالی است که مدل قدرتمند‌تر این خودرو با پیشرانه‌ی ۲۹۶ اسب بخاری ۲ لیتری عرضه خواهد شد. متاسفانه تنها جعبه‌دنده‌ی قابل سفارش برای این خودرو از نوع خودکار ضریب متغیر CVT است.

لورگ STI اسپرت با وجود بدنه‌ی استیشن خود، از ظاهر جذابی بهره می‌برد؛ سپر‌های جدید به همراه کیت آیرودینامیک و رینگ‌های ۱۸ اینچی به افزایش جذابیت خودرو کمک شایانی کرده‌اند. خودروهای سوبارو در بخش هندلینگ و فرمان‌پذیری همواره زبان‌زد خاص و عام هستند. لورگ STI  اسپرت نیز به واسطه‌ی سیستم تعلیق با دمپر‌های نیمه فعال بیل‌استین، فنر‌های بهینه شده و سیستم فرمان برقی پیشرفته‌، در زمینه‌ی فرمان‌پذیری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در بخش داخلی و کابین لورگ STI اسپرت از پوشش چرم در بخش‌های مختلف اعم از صندلی‌ها، فرمان و دسته دنده بهره برده است. واژه‌ی STI نیز در بخش‌های مختلفی از کابین اعم از غربیلک فرمان و صندلی‌های حک شده تا رفتار اسپرت خودرو را به سرنشینان آن یادآوری کند. 

سوبارو لورگ STI اسپرت
سوبارو لورگ STI اسپرت
سوبارو لورگ STI اسپرت
سوبارو لورگ STI اسپرت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات