با نبض بازار بهترین تخفیف ها را از دست ندهید

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
نبض بازار یک ابزار جستجو و مقایسه قیمت کالاها است. نبض بازار به شما کمک می‌کند تا هر لحظه که اراده کنید از آخرین قیمت‌ کالاهای مورد نیازتان با خبر شوید. به جای سر زدن به چندین فروشگاه می‌توانید به نبض بازار سر بزنید و آخرین قیمت‌های کالاها به همراه مشخصات، تصاویر، ویدیوها و نقد بررسی آن‌ها را یکجا مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با مقایسه قیمت کالاها در فروشگاه‌های مختلف بهترین قیمت‌ها را پیدا کرده و با بررسی نظرات، مشخصات و تصاویر کالاها هوشمندانه تصمیم به خرید بگیرید.
تبلیغات

با اپلیکیشن نبض بازار می‌توانید قیمت کالاهایی مثل موبایل، تبلت، خودرو، لوازم خانگی، لپ‌تاپ، دوربین، ساعت، ارز، طلا و سکه، لوازم صوتی و تصویری و اداری را که در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به فروش می‌رسند، مشاهده کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین از طریق لینک خرید می‌توانید به فروشگاه اصلی مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را بخرید.

نبض بازار

این روزها فروشگاه‌های اینترنتی برای حفظ تعامل بیشتر با کاربران خود تخفیف‌ها و پیشنهادهای متنوعی را به آنها ارائه می‌کنند. مانند پیدا کردن بهترین قیمت در میان فروشگاه‌های اینترنتی، پیدا کردن بهترین و وسوسه انگیزترین تخفیف‌ها نیز فرآیندی زمان‌بر است. در نسخه جدید نبض بازار به راحتی می‌توانید تمامی تخفیف‌ها و پیشنهادهای فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را به صورت روزانه و یکجا ببینید. همچنین نبض بازار هر روز از بین تخفیف‌های متنوع، بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند.

نبض بازار

در نسخه جدید اپلیکیشن نبض بازار علاوه بر صفحه اصلی، صفحه هر محصول هم دستخوش تغییرات شده است. حالا خیلی راحت‌تر از قبل می‌توان به مشخصات (‌تصاویر و ویژگی‌های فنی) و بررسی‌ها (‌نقد و بررسی و ویدیوها) دسترسی داشت. همچنین می‌توان تغییرات قیمت محصول در فروشگاه‌های مختلف را از طریق نمودار و تاریخچه  قیمت بررسی کرد.

نبض بازار

برای دسترسی به نبض بازار علاوه بر اپلیکیشن اندروید می‌توانید از وبسایت نبض بازار استفاده کنید.

در نسخه جدید امکان همکاری فروشگاه‌ها با نبض بازار در سطح بالاتری امکان‌پذیر شده است. فروشگاه‌های اینترنتی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با marketing@nabzebazaar.com تماس بگیرند.

آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید نبض بازار را می‌توانید از کافه بازار یا گوگل پلی دریافت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات