تصویری که چندی پیش از موتورولا موتو ایکس 4 منتشر شده بود، واقعی است

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حدود ۵ ماه پیش تصویری از نسل چهارم از موتورولا موتو ایکس منتشر شد. حال گفته می‌شود این تصویر کاملا واقعی است و محصول نهایی ظاهری مشابه با آن دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

برای افرادی که منتظر اخباری در خصوص نسل چهارم از موتورولا موتو ایکس بودند، اطلاعات جالبی منتشر شده است. امسال تصویری را شاهد بودیم که گفته می‌شد مربوط به موتورولا موتو ایکس ۴ است. حال بهتر است به ماه دسامبر که مدت نسبتا زیادی از آن می‌گذرد، بازگردیم.

اواسط ماه دسامبر بود که تصویری از نسل چهارم موتورولا موتو ایکس منتشر شد. در آن زمان دستگاه مذکور در حال تست بود و اعلام شد که ممکن است دستگاه نهایی شکل متفاوت‌تری داشته باشد. البته بخش بزرگ دوربین در قسمت پشتی این دستگاه موضوعی بود که برخی عاشق آن بودند و برخی دیگر از آن تنفر داشتند.

موتو ایکس 4

اما اگر از جمله افرادی بودید که طراحی بخش پشتی آن را دوست داشتید، باید بگوییم که محصول نهایی شبیه به تصویر مذکور خواهد بود. این موضوع جمعه گذشته توسط Evan Blass در توئیتر اعلام شده است. در این توئیت تصویر فوق قرار داشت که البته پنج ماه پیش منتشر شده بود و Evan Blass مدعی شده که این تصویر صد درصد واقعی است.

انتظار می‌رود که موتورولا محصولات جدیدش را با نام‌های موتو G4 و موتو G4 پلاس در ۲۸ اردیبهشت در دهلی و مکزیک معرفی کند. احتمالا در جریان این رویداد می‌توان اطلاعاتی نیز در خصوص مشخصات نسل بعدی موتو ایکس به دست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات