گلکسی ای 4 سامسونگ احتمالا نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد محصول جدیدی را با نام گلکسی A4 روانه بازار کند که به احتمال زیاد شماره مدل SM-A430U را دارد. این شماره مدل در وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان رویت شده است و گفته می‌شود که محصول مذکور از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

امروز نیز همچون گذشته اطلاعاتی در خصوص محصولاتی که فعلا معرفی نشده‌، منتشر شده است. امروز شاهد محصولی با شماره مدل SM-A430U بودیم که در وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان با نام Zauba قرار دارد. لازم به ذکر است که گلکسی A9 (نسخه ۲۰۱۶) شماره مدل SM-A310 را داشت و نسخه ۲۰۱۶ از گلکسی A5 نیز از شماره مدل SM-A510 استفاده می‌کرد. با این اوصاف شماره مدلی هم که امروز در وب‌سایت واردات و صادرات هندوستان دیده شده، مربوط به گلکسی A4 است (چند روز پیش نیز محصولی با این شماره مدل در سایت Zauba دیده شده بود).

گلکسی A9

اطلاعات اولیه‌ای که چندی پیش در Zauba دیده شده بود، نشان می‌دادند که این محصول ارزشی ۴۷۷.۱۸ دلاری دارد و به هندوستان ارسال شده تا بررسی R&D روی آن انجام شود. در کنار گوشی، سامسونگ کابل داده و سیمکارتی را نیز ارسال کرده بود. این‌ها تمام اطلاعاتی است که تا چندی پیش می‌توانستیم از وب‌سایت Zauba در خصوص محصول جدید سامسونگ به دست آوریم. اما داده‌های جدید موجود در این وب‌سایت اطلاعاتی را نیز در خصوص نمایشگر این محصول ارائه می‌دهند.

سه‌شنبه گذشته چهار دستگاه با شماره مدل SM-A430U جهت تست به هندوستان ارسال شده است و حال بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این محصول نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. البته بر اساس این اطلاعات جدید، قیمت دستگاه نیز تاحدودی کاهش یافته و به ۳۵۵.۰۹ دلار رسیده است. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که تمام این اطلاعات بسیار جزئی و مختصر هستند و چندان که باید نمی‌توانند ما را با محصول جدید شرکت سامسونگ آشنا کنند. اما همچنان باید منتظر شایعات جدید بود تا بلکه از طریق آن‌ها بتوانیم هرچه بیشتر با SM-A430U آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات