مایکروسافت فروش اپلیکیشن‌ از طریق Windows Store for Business را برای توسعه دهندگان امکانپذیر کرد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک امکانات بیشتری به منظور خرید از طریق windows store‌ را برای کاربران فراهم کند. بر این اساس برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوزی این امکان را فراهم کرده که از طریق Windows Store for Business به صورت گسترده اقدام به فروش اپلیکیشن‌های خود کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حدودا ۳۰۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا وجود دارد که ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل، روی آن‌ها در حال اجرا است. اگر توسعه دهندگانی که امکان فروش اپلیکیشن‌های خود را ندارند، بتوانند اپلیکیشن‌هایشان را به تعداد زیادی از کاربران بفروشند، هم برای آنها و هم فروشگاه‌هایی که این فرصت را برای آنها فراهم می‌کنند سودمند است.

مایکروسافت به توسعه دهندگان اعلام کرده که از هم اکنون می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را در قالب نسخه‌های تجاری و آموزشی به کاربرانی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، بفروشند. با استفاده از Windows Store for Business، سازمان‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌ها را از طریق کارت اعتباری خریداری کنند. به علاوه مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک امکانات بیشتری را به آن اضافه خواهد کرد. برخی از آن‌ها عبارتند از صدور صورت حساب، تخفیف حجم و سازماندهی بخش مربوط به خرید اپلیکیشن.

استفاده از ویندوز استور به منظور خرید و فروش اپلیکیشن‌های ایجاد شده برای دستگاه‌هایی که از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، برای دپارتمان‌های IT امکاناتی را فراهم می‌کند از جمله دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی، انتشار اپلیکیشن‌ها به منظور فروش خصوصی یا دسترسی به راه حل‌های مدیریتی. سازمان‌ها می‌توانند روش توزیع مورد نظر خود را انتخاب کنند، که در حال حاضر نه تنها به برنامه‌های خود یک شرکت اعمال می‌شود بلکه برنامه‌های third-party را نیز دربر می‌گیرد.

مایکروسافت قصد دارد تا Windows Store for Business را به عنوان روشی برای افزایش فروش اپلیکیشن‌ها به توسعه دهندگان معرفی کند. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط این شرکت، بنگاه‌های کوچک تا متوسط تجاری، به تنهایی حدود ۷۰ میلیارد دلار در سال، برای خرید نرم‌افزارهای دسکتاپی، برنامه‌های کاربردی و خدمات رفاهی، هزینه می‌کنند.

هرچند محدودیتی نیز وجود دارد و آن این است که توسعه دهندگان قبل از آن‌که به صورت گسترده اقدام به فروش اپلیکیشن‌های خود در Windows Store for Business کنند، باید جزو کشورهای مورد پشتیبانی مایکروسافت قرار داشته باشند.

این لیست شامل کشور‌های اتریش، بلژیک، بلغارستان، کانادا، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، جزیره من، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، موناکو، هلند ، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، انگلستان و ایالات متحده آمریکا می‌شود.

اگر شما در یکی از این کشور‌ها زندگی می‌کنید، می‌توانید دستورالعمل مربوط به صدور مجوز سازمانی (Organizational licensing) را در Dev Center بررسی کنید. به علاوه می‌توانید توافق نامه‌ی مربوط به برنامه نویسان (App Developer Agreement) را نیز در MSDN مطالعه کرده و با شرایط و نحوه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها در Windows Store for Business آشنا شوید.

پرداخت‌ها و گزارشات مربوط به خرید‌های سازمانی نیز درست مثل برنامه‌های خریداری شده توسط مشتریان، ارائه می‌شود. جزئیات معاملات و اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها در قسمت Payout Statement شما در Dev Center گنجانده خواهد شد. اپلیکیشن‌های خریداری شده به صورت عمده و از طریق بنگاه‌های تجاری به عنوان “Volume acquisitions by organizations” نمایش داده خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات