بیش از نیمی از خودرو های مک لارن تا سال 2022 هیبریدی خواهند شد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌ لارن در نظر دارد فعالیت‌های خود را گسترش دهد. این شرکت مطرح بریتانیایی در همین راستا نیز قصد دارد در کنار افزایش تیراژ تولید خود، محصولات بیشتری با قوای محرکه‌ی هیبریدی روانه‌ی بازار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مک لارن (McLaren) برنامه‌های بلند پروازانه‌ای برای آینده در نظر دارد. به عنوان مثال سال گذشته ۱۶۵۴ دستگاه خودرو در این شرکت ساخته شده است. اما مدیرعامل مک لارن، مایک فلویت، برای سال جاری انتظار دارد بیش از ۳۰۰۰ خودرو از درب کارخانه های این شرکت بریتانیایی خارج شوند. این دو برابر کردن میزان تولید تنها یک شروع برای برنامه‌های بلند‌مدت مک لارن است.

فلویت در مصاحبه‌ای با سایت Automotive news europe اعلام کرده که این ارقام به ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ خودرو در سال نیز خواهد رسید. رقمی که تقریباً با حداکثر ظرفیت‌ تولید کارخانه‌های مک‌لارن برابری می‌کند. افزایش تولید قدمی برای پشتیبانی درآمد بخش تحقیقات و توسعه این شرکت است که می‌تواند ۱۵ خودرو جدید را برای این شرکت طراحی کند. اما نوآوری دیگر این شرکت معماری کاملاً جدید سیستم انتقال قدرت است که به طور خاص برای استفاده در خودروهای هیبریدی  طراحی شده است.

فلویت هم‌چنین افزود: «به عنوان بخشی از برنامه‌های مک‌لارن تا سال ۲۰۲۲ بیش از نیمی از خودروهای ما هیبریدی خواهند بود. سیستم انتقال قدرت جدید نیز در کنار پیشرانه‌ی هشت سیلندری که هم‌اکنون در محصولات ما استفاده می‌شود، به کار گرفته خواهد شد.»

بنا به گفته‌های مدیرعامل این خودروساز مطرح جهان، مدل جدید مک‌لارن تا اواخر این دهه‌ی میلادی به بازار عرضه خواهد شد، اما بر خلاف تنهای خودروی هیبریدی حال حاضر این شرکت، مک‌لارن P1، نیازی به اتصال به برق برای شارژ کردن نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات