وبگرد: با بهترین فیلم ها آشنا شوید

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از اوقات دوست داریم فیلم با کیفیت و خوبی را تماشا کنیم اما نمی‌دانیم باید این فیلم‌های خوب را از کجا پیدا کنیم. امروز وب‌ سایتی به شما معرفی می‌کنیم که بهترین فیلم‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر می‌خواهید فیلم‌های خوب بسیاری که تاکنون ساخته شده‌اند را مشاهده کنید، شاید بهترین راه مراجعه به وب‌سایت IMDB و ردیف کردن فیلم‌ها بر اساس بالاترین امتیاز است. اما مشکل اینجا است که ما دوست داریم فیلم‌های خوب به ما پیشنهاد شوند و براساس علایقی که به نوع فیلم‌ها داریم، فیلم‌های بیشتری را در آن زمینه‌ها مشاهده کنیم.

حالا وب‌سایت agoodmovietowatch با همین هدف قصد دارد تا بهترین فیلم‌ها را به صورت رندوم یا بر اساس بهترین فیلم‌هایی که جمع آوری کرده به شما معرفی کند. تنها کاری که لازم است انجام دهید، رفتن به این وب‌سایت و کلیک کردن روی یکی از ۳ گزینه پیشنهاد اتفاقی (Random Suggestion)، بهترین فیلم‌ها (Best Films) یا تمام پیشنهاد‌ها (All Suggestions) است. 

movies

یکی دیگر از بخش‌های جذابی که این وب‌سایت دارد، پیشنهاد فیلم براساس حالت روحی یا ژانر دلخواه شما است. بنابراین برای مثال اگر اواخر شب دوست ندارید با یک فیلم خسته کننده به خواب بروید، بهتر است از ژانر اکشن یک فیلم خوب را انتخاب و مشاهده کنید تا حسابی از شب خود استفاده کرده باشید. برای دسترسی به این بخش در منوی بالای وب‌سایت روی Mood کلیک کنید تا با وارد شدن به صفحه جدید بتوانید ژانر دلخواه خود را انتخاب کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://agoodmovietowatch.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات