تصاویر رندر Gear Fit 2 نشان از سه رنگ‌بندی و صفحه نمایش AMOLED در این محصول دارد

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر پیگیر اخبار فناوری باشید احتمالا اخبار و شایعات جدیدی که اعلام می‌کند سامسونگ در حال تولید Gear Fit 2 است را شنیده‌اید. به تازگی تصاویر رندر جدیدی این از محصول رویت شده که با توجه به آن‌ها مشخص شده که این دستبند هوشمند در سه رنگ مختلف و با صفحه‌نمایش AMOLED تولید خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

نسخه‌ی اولیه Gear Fit سامسونگ توانست در بین دستگاه‌های پوشیدنی به موفقیت خوبی دست یابد. این محصول طراحی خلاقانه‌ای داشت و صفحه‌نمایش آن نیز بسیار با کیفیت بود و از نظر عملکرد و کارایی هم امکانات خوبی را ارائه می‌داد. حال جای خوشحالی است که این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته نسل جدید این دستبند هوشمند که Gear Fit 2 نام دارد را تولید کند.

سامسونگ قصد دارد این محصول را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند ولی از همین حالا تصاویر مختلفی را از آن مشاهده کرده‌ایم. یکی از این تصاویر به تازگی توسط لو دهنده معروف Evan Blass منتشر شده است. با توجه به عکسی که Blass در حساب توییتر خود ارسال کرده، اعلام شده که سامسونگ Gear Fit 2 را در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش تولید خواهد کرد.

همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود، این محصول مجهز به یک صفحه‌نمایش رنگی AMOLED خواهد بود. علاوه بر این دستبند هوشمند جدید سامسونگ گواهی IP68 را هم دارد که این یعنی می‌توان تا عمق یک و نیم‌ متری آب و به مدت ۳۰ دقیقه از آن استفاده کرد بدون اینکه مشکلی در کارکردش پیش بیاید. البته IP68 به معنای مقاومت کامل دستگاه در برابر گرد و غبار نیز هست که داشتن این مشخصه باعث می‌شود بتوان در شرایط آب و هوایی نامناسب نیز از Gear Fit 2 براحتی استفاده کرد.

در مورد قیمت و زمان عرضه Gear Fit 2 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به سابقه سامسونگ در معرفی این نوع محصولات می‌توان انتظار داشت در ماه آگوست یا دسامبر (مرداد یا آذر) شاهد معرفی و عرضه آن به بازار باشیم. در زیر می‌توانید تصاویر دیگری که از این گجت در رنگ‌های دیگر منتشر شده را مشاهده کنید.

gear fit 2
gear fit 2

نظر شما در مورد Gear Fit 2 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات