پوسته ی جذاب Venom Watch Face برای ساعت هوشمند - زوم‌اپ

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هستند. اپلیکیشن Venom Watch Face قادر است تا ویجت‌های مختلفی را همراه با پوسته‌های جذاب و رنگارنگ برای ساعت هوشمند اندرویدی شما در اختیارتان قرار دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند یکی از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمندی هستند که در سال‌های اخیر تولید شده‌اند. ساعت‌هایی که به لطف پوسته‌ها و تم‌های مختلفی که برای آن طراحی شده است توانسته زیبایی خاصی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اگر از طرفداران ساعت‌های غیرهوشمند هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار این ساعت‌ها را از نزدیک امتحان کنید تا متوجه تفاوت اندک آن‌ها با نسخه‌های کلاسیک شوید چراکه پوسته‌های تولید شده برای این پوشیدنی‌ها، بسیار حرفه‌ای و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. Venom Watch Face یکی از اپلیکیشن‌هایی است که با برخورداری از یک پوسته‌ی فوق‌العاده جلوه‌ی بسیار زیبایی را به ساعت شما خواهد بخشید و علاوه بر آن قادر خواهید بود تا از ویجت‌های مختلفی همچون آب و هوا، درصد باتری و ... نیز بهره مند شوید. Venom Watch Face برای کارکرد صحیح و کامل به Android Wear نیاز دارد و ساعت Samsung Gear S2 به دلیل آنکه از Tizen OS استفاده می‌کند قادر به اجرای این برنامه نخواهد بود.

بخش هیجان انگیز این برنامه مربوط به شخصی‌سازی‌های فوق‌العاده‌ی آن است به طوری که تقریبا همه چیز در آن از جمله رنگ پوسته قابل تغییر خواهد بود. پوسته‌ی موجود در Venom Watch Face قادر به نمایش ویجت‌ها نیز هست و به کمک آن می‌توانید از موارد بسیاری همچون تاریخ، باتری ساعت، باتری موبایل، آب و هوا؛ تعداد پیام‌های خوانده نشده، تماس‌های از دست رفته و ... بدون نیاز به موبایل و تنها با استفاده از ساعت خود با خبر شوید. تنظیمات برنامه نیز به صورت جز به جز قابل ویرایش خواهد بود. شما می‌توانید ساعت کشور دومی را نیز در تنظیمات تعیین کرده تا با یک لمس روی ساعت، از ساعت کشور دوم نیز با خبر شوید. ضمن آنکه قادر به تعیین ۱۲ یا ۲۴ ساعته بودن تایم پوسته نیز خواهید بود. این اپلیکیشن با حجم ۷ مگابایت و برای اندروید ۴.۳ یا بالاتر منتشر شده است که برای دانلود نسخه‌ی رایگان آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ظاهر جذاب با قابلیت تغییر رنگ
  • نمایش ویجت های مهم در ساعت
  • نمایش اطلاعی همچون تعداد قدم ها، آب و هوا و ...

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی مشاهده نشد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات