اپلیکیشن Google I/O 2016 رسما منتشر شد

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل هر سال رویدادی تحت عنوان Google I/O را برگزار و هر سال نیز برای آن یک اپلیکیشن اختصاصی را منتشر می‌کند. کنفرانس Google I/O 2016 از روز ۲۹ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و حالا پیش از شروع این رویداد، اپلیکیشن رسمی آن نیز منتشر شده است. در ادامه‌ی مطلب‌ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از سخت‌ترین کارها هنگام شرکت‌ در کنفرانس‌ها، مدیریت زمان است. بخش‌های مختلفی در این رویداد‌ها وجود دارد که در صورت نداشتن راهنما، یا جزئیات برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توان به خوبی از زمان استفاده کرده و از بخش‌های مختلف، بازدید به عمل آورد. به همین دلیل گوگل برای رویداد سالانه‌ی Google I/O یک اپلیکیشن اختصاصی و رسمی را منتشر می‌کند تا علاقمندان به این رویداد بتوانند به‌راحتی از تمامی جزئیات آن آگاهی یابند. حال نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن که مخصوص رویداد امسال طراحی شده، در دسترس قرار گرفته است.

این اپلیکیشن شامل همه مواردی که از یک اپلیکیشن راهنمای کنفرانس انتظار دارید است. اپ یاد شده تمامی ابزارهای مورد نیاز شما را برای آگاهی از همه‌ی برنامه‌ها و سوژه‌های کنفرانس، در اختیارتان قرار می‌دهد؛ چه زمانی که بخواهید به صورت حضوری در این رویداد شرکت کنید و چه به صورت مجازی. با این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌های زمان‌بندی شخصی خود را ایجاد کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از رویدادهای مدنظرتان را از دست ندهید. نقشه‌های ارائه شده در این اپ، شما را در مسیریابی بخش‌های مختلف یاری می‌کنند و بنابراین هیچ‌گاه گم نخواهید شد. همچنین بخش ردیابی رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا با تمامی ارتباطات عمومی مرتبط با Google I/O همواره در ارتباط باشید. اگر نمی‌توانید خودتان از مراسم‌ها فیلم بگیرید، امکان استریم زنده و آنلاین آن‌ها وجود دارد و نیز می‌توانید یادآورهای مخصوصی را پیش از آغاز هر کدام از برنامه‌ها تنظیم کنید. اگر با تمام این تفاسیر باز هم بخش خاصی را از دست دادید، امکان بازبینی ویدیوها نیز وجود دارد. حتی می‌توانید به ویدیوهای مرتبط با کنفرانس‌های سال‌های قبل نیز دسترسی داشته باشید. اگر از جمله افرادی هستید که به صورت حضوری در رویداد مورد بحث شرکت می‌کنید، این اپلیکیشن شما را به شبکه‌های وای‌فای مخصوصی که برای این رویداد در نظر گرفته شده متصل خواهد کرد.

google io app

کنفرانس امسال Google I/O از ۱۸ تا ۲۰ می (۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. از هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن امسال کنفرانس مورد اشاره را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید. 

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات