با شارژر هوشمند مخصوص خودرو ZUS آشنا شوید

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژرهای خودرو هر روز نقش پر رنگ تری را در بازار ایفا می‌کنند، متعاقبا محبوبیت و پیشرفت آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. در ادامه با نوع جدیدی از این شارژرها آشنا خواهیم شد که قابلیت‌هایی فراتر از شارژرها متداول دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در زندگی امروز که استفاده‌ی ما از دستگاه‌های هوشمند نظیر تلفن، تبلت و... هر روز بیشتر می‌شود نیاز ما به شارژرهای قابل حمل برای استفاده در خودروها نیز بیشتر می شود. شارزرهای مخصوص خودرو زیادی در بازار وجود دارند اما شاید کمتر نمونه‌ای در بازار را بیابید که از لحاظ کارایی و همچنین طراحی ظاهری توانایی رقابت با شارژر چند منظوره‌ی Zus را داشته باشد. این شرگت اخیرا به معرفی نمونه‌ی جدیدی از شارژر‌های گجت‌های همراه پرداخته است که نیروی مورد نیاز را از باتری خودرو دریافت می‌کند و هم‌چنین امکانات افزوده‌ی زیادی را ارایه می‌کند.

شارژر Zus توانایی شارژ کردن هر نوع دستگاه متصل به USB را با سرعت دو برابر دیگر شارژرها دارد. این شارژر که برنده‌ی جایزه‌ی طراحی Red Dot در سال ۲۰۱۶ نیز شده است یک قابلیت بسیار جالب دیگر نیز دارد، وقتی که خودروی خود را در جایی پارک کنید این شارژر با ارسال سیگنال‌هایی به تلفن هوشمند شما محل اتومبیل را به شما نشان می‌دهد. این قابلیت هنگامی که خودروی خود را در مکانی شلوغ مانند پارکینگ‌های بزرگ پارک کرده باشید بسیار کاربردی خواهد بود. قیمت پایه‌ی این شارژر هوشمند ۵۰ دلار است.

Zus charger

سایر قابلیت‌های این شارژر هوشمند به شرح زیر است:

  • مجهز به بلوتوث با مصرف انرژی حداقل
  • قابلیت مشخص کردن محل پارک خودرو
  • شروع کار به محض اتصال به خودرو و بدون نیاز به روشن کردن پیشرانه
  • بدنه‌ی بادوام با روکش تیتانیومی
  • دارای نورپردازی برای سهولت دید در تاریکی
  • سرعت شارژ کردن دو برابر حالت نرمال
  • قابلیت کارکرد در دماهای بالا به لطف وجود سیستم خنک کنندگی داخلی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات