برنامه ریزی آئودی برای تولید رقیب مرسدس بنز میباخ

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به تقاضای خوب بازار برای سدان‌های بزرگ سوپرلوکس، آئودی در نظر دارد تا محصولی سوپرلوکس برای رقابت با مرسدس بنز میباخ تولید کند. این خودرو در رده‌ی بالاتری از A8 L قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات برنامه‌های آئودی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

استفان کنریچ مدیر توسعه‌ی تکنولوژی‌های آئودی در خصوص برنامه‌های این شرکت برای تولید خودروهای سوپرلوکس و طویل گفت:

موفقیت‌های نسخه‌های طویل و لوکس مرسدس بنز اِس کلاس به ما این ایده را داد که آئودی نیز می‌تواند در این کلاس خودرویی به تولید محصولات درخوری بپردازد و فروش مناسبی را تجربه کند.

در حال حاضر آئودی در کلاس‌ خودروهای لوکس به تولید و عرضه‌ی A8 و نسخه‌ی طویل A8 L می‌پردازد. این در حالی است که مرسدس بنز گزینه‌های بیشتری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که عبارتند از نمونه‌های سوپرلوکس و طویل میباخ و پولمن در کنار مدل‌های استاندارد اس کلاس.

آئودی a8
آئودی a8
آئودی a8
آئودی a8
آئودی a8

آئودی پیش از این به تولید نمونه‌های سفارشی و خاص طویل‌تر A8 L پرداخته است که می‌توان از نسخه‌ی طویل‌تر A8 L نام برد که با افزایش قابل توجه طول خودرو، سه ردیف صندلی در آن تعبیه شده است. هم‌چنین باید به نمونه‌ی خاص شوفر (Chauffeur) آئودی A8 L اشاره کرد که با این که از تنها یک ردیف صندلی در بخش عقب برخوردار است، اما کابین بسیار لوکس‌تری را در اختیار سرنشینان این بخش قرار می‌دهد.

نمونه‌ی طویل‌تر A8 L تنها در یک دستگاه تولید شده است و آئودی A8 L Chauffeur به تعداد محدود پنج دستگاه خاص بازار ژاپن تولید و عرضه شد. هر دو مدل خودرو مذکور می‌توانند تجربه‌ی خوبی برای آئودی جهت ورود قدرتمند به این کلاس خودرویی باشند. 

در صورت آغاز مراحل توسعه‌ی خودروی سوپرلوکس و طویل آئودی، نباید انتظار معرفی این خودرو را طی چند سال آینده داشته باشیم. البته نکته‌ای که از اهمیت زیادی برخوردار است، قابلیت رقابت محصول آئودی با خودروهای سوپرلوکس مرسدس بنز است. شکست مرسدس بنز در این کلاس که سال‌ها است در آن به فعالیت می‌پردازد و از مشتریان زیادی برخوردار است، امری بسیار دشوار خواهد بود.

آئودی a8
آئودی a8
آئودی a8
آئودی a8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات