تصاویر جدید از گلکسی C5 بدنه فلزی این گوشی هوشمند را تایید می کند (بروزرسانی: تصاویر جدید اضافه شد)

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ ظاهرا قصد دارد تا سری جدید از گوشی‌های هوشمند را تولید کند. گلکسی C5 محصولی میان‌رده است که تا کنون شایعات مختلفی در مورد مشخصات آن منتشر شده است. امروز هم تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده که فلزی بودن جنس بدنه آن را تایید می‌کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

دو هفته قبل گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ توسعه فریم‌وِر گلکسی C5 که شناسه مدل آن SM-C5000 اعلام شده را آغاز کرده است. قرار است که این محصول به عنوان عضوی از سری جدید تلفن‌های هوشمند این شرکت تولید شود و حداقل در دو مدل با صفحه‌نمایش‌هایی با اندازه متفاوت تولید خواهد شد. پیش‌ از این همچنین گزارشاتی منتشر شده که اعلام می‌کند هر دو مدل این گوشی هوشمند بدنه‌ای فلزی خواهند داشت. تصاویر جدیدی که امروز از این محصول رویت شده نیز این موضوع را تایید می‌کند که بدنه این دو مدل فلزی است.

اینکه سامسونگ تصمیم گرفته یک گوشی میان‌رده را با بدنه‌ای فلزی تولید کند یک اتفاق خوب است. ظاهر پشتی این دستگاه اما، بخوبی یادآور گوشی‌های هوشمند جدید اچ‌تی‌سی است ولی این موضوع احتمالا برای بسیاری از افراد خوشایند خواهد بود که سامسونگ راه جدیدی را در بخش طراحی محصولات خود در پیش گیرد. گلکسی C5 احتمالا با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی که کیفیت فول‌اچ‌دی را ارائه می‌کند، همراه خواهد بود و اسنپدراگون ۶۱۷ نیز به عنوان مغز متفکر این محصول در نظر گرفته شده و در کنار آن هم ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی به انجام فرامین کمک خواهد کرد. در بخش پشتی دستگاه شاهد یک فلاش دوگانه ال‌ای‌دی نیز هستیم. این محصول با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد. بازار هدف گوشی یاد شده نیز چین است و اساسا محصولات سری C سامسونگ برای این کشور در نظر گرفته شده‌اند و هنوز مشخص نیست که عرضه آن‌ در سایر بازارها چه زمانی خواهد بود.

در زیر می‌توانید تصاویر لو رفته جدید از گلکسی C5 را مشاهده کنید.

galaxy c5
گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5
گلکسی C5

نظر شما در مورد Galaxy C5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات