تماشا کنید: جدیدترین تیزر تاپ گیر از پخش این برنامه در ماه جاری میلادی خبر می دهد

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
خیلی از علاقه‌مندان به خودرو در انتظار شروع پخش سری جدید مستند زیبای تاپ گیر هستند تا عملکرد این برنامه را پس از ترک مجریان محبوب آن، بسنجند. حال BBC تریلر جدیدی از این برنامه به همراه مجریان آن منتشر کرده که علاوه بر هیجان بالا، از تاریخ ماه مِی (ماه جاری) برای پخش آن خبر می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تیزر جدید تاپ گیر از حضور گسترده‌ی کریس ایوانس و مت لبلانک خبر می‌دهد. تاپ گیر در کلیپ منتشر شده از بررسی خودروهای فراری 250Tdf، استون مارتین ولکان در پیست فرمول یک ابوظبی، جاگوار اِف پیس و مرسدس بنز GLC‌ خبر می‌دهد. این تیزر هم‌چنین نشان از حضور خودروهای عضلانی و قدرتمند آمریکایی اعم از فورد موستانگ، شورولت کامارو و دوج وایپر، دارد. اما نکته‌ی مهم کلیپ تبلیغاتی منتشر شده، وعده‌ی پخش آن در ماه جاری میلادی است که بدین ترتیب علاقه‌مندان این برنامه به زودی قادر خواهند بود تا رقابت و بررسی جدید‌ترین محصولات صنعت خودرو را تماشا کنند.

تهیه‌کنندگان این برنامه بر این سعی بودند تا با هزینه‌ی گسترده و استفاده از شخصیت‌های محبوب کشور‌های مختلف به عنوان مجری، مجددا بتوانند تاپ‌گیر را به روز‌های اوج بازگردانند. در ادامه شما را به تماشای جدید‌ترین تیزر تبلیغاتی تاپ‌گیر دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با این تیزر تبلیغاتی چیست؟ آیا این برنامه را موفق می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات