تلفن هوشمند Xiaomi Max در TENAA رویت شد

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت TENAA همیشه در لو دادن تصاویر محصولات معرفی نشده یک نقش پر رنگ را ایفا کرده است! حالا هم تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند معرفی نشده Xiaomi Max در این وب‌سایت رویت شده که در آن‌ها شکل نهایی محصول بخوبی دیده می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

درحالیکه احتمالا Mi Band 2 را در رویداد ۲۱ اردیبهشت معرفی نخواهد شد، اما حالا تصاویری از اولین فبلت شیائومی که Xiaomi Max نام دارد منتشر شده است. بیشتر مشخصات فنی این محصول پیش‌تر لو رفته و فقط تصویر واقعی آن را ندیده بودیم. حالا اما تصاویر شیائومی مکس نیز در وب سایت TENAA رویت شده و می‌توان به خوبی نمای جلو و پشت آن را مشاهده کرد.

پیش از این نیز تصاویری از نمای جلویی گوشی مورد بحث نیز منتشر شده بود و همچنین شاهد ویدیویی از این محصول بودیم. تا حالا هیچ عکس دقیقی از شکل واقعی این محصول ندیده بودیم و بخصوص بخش پشتی آن هنوز نامشخص بود. اما حالا تصویر این بخش را نیز می‌توانیم ببینیم. تصاویر منتشر شده در TENAA مشخص می‌کند که جنس بدنه این محصول فلزی خواهد بود و یک سنسور اثرانگشت نیز در پشت آن جای گرفته است. در حقیقت به‌نظر می‌رسد Xiaomi Max یک نسخه بزرگ‌تر از گوشی هوشمند Redmi Note 3 باشد. از آنجا که همه ما یک گوشی فلزی میان‌رده با این سایز را می‌پسندیم پس تولید چنین فبلتی اساسا بد نیست. در پشت این محصول همچنین شاهد برند Mi هستیم. دوربین و فلاش دوگانه نیز از جمله بخش‌های دیگر این گوشی هستند که در قسمت بالای سمت چپ پشت آن قرار دارند.

اما طرح بخش جلویی موبایل مورد بحث را پیش از این نیز در تصاویر لو رفته از آن دیده بودیم. سنسورها به صورت متقارن در بخش بالایی پنل جلو دستگاه قرار دارند. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز باریک هستند، ولی با اینحال حاشیه‌های سیاه‌رنگ کنار صفحه بخوبی به چشم می‌خورند. در عکس زیر می‌توان سه دکمه فیزیکی جلو دستگاه را هم مشاهده کرد. با توجه به اینکه تصاویر جدید منتشر شده، با عکس‌هایی که قبلا از Xiaomi Max لو رفته بود همخوانی دارد، می‌توان از هم اکنون با اطمینان دانست که طرح نهایی این محصول چگونه است.

xiaomi max

در نهایت باید گفت از نظر مشخصات فنی مشخص شده که این محصول از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی با کیفیت 1080P بهره می‌برد و پردازنده آن اسنپدراگون ۶۵۰ شش هسته‌ای است. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و قیمت آن هم ۲۰۰ دلار خواهد بود. 

نظر شما در مورد Xiaomi Max چیست؟ با توجه به قیمت مناسب این محصول آیا حاضر به خرید آن هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات