آیا بیلد 14352 ویندوز 10 موبایل امروز برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر می‌‌شود؟

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر از کاربران اینسایدر ویندوز باشید احتمالا شما نیز منتظر دریافت بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ موبایل هستید. به منظور رفع باگ‌های مشاهده شده، این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت قرار است امروز برای کاربران اینسایدر منتشر شود. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

هفته گذشته مایکروسافت بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ موبایل را برای کاربران فست‌رینگ منتشر کرد که در آن یک ویژگی بسیار مفید معرفی و چند بهبود نیز اعمال شده است. از جمله مهمترین تغییرات این نسخه می‌توان به قابلیت استفاده از برنامه‌های ضدویروس شخص ثالث در کنار ویندوز دیفندر اشاره کرد و علاوه بر این بهبودهایی در مرورگر اج و سایر بخش‌ها صورت گرفته است.

پیتر اسکیلمن از مایکروسافت در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده که بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ موبایل در روز سه‌شنبه برای کاربران ویندوز اینسایدر نیز منتشر خواهد شد.

دلیل به تعویق افتادن انتشار بیلد ۱۴۳۵۲ ویندوز ۱۰ موبایل، رفع برخی از باگ‌هایی است که در این سیستم‌عامل دیده شده و قرار بر این است که پیش از انتشار این بیلد برای کاربران اینسایدر، اطمینان حاصل شود که باگ‌های مورد اشاره رفع شده‌اند. جزئیات دقیق در مورد باگ‌ها هنوز در دسترس نیست، اما مطمئنا کمی بیشتر صبر کردن برای رفع این مشکلات نرم‌افزاری ارزشش را دارد.

در صورتی که هرگونه جزئیات بیشتری در این مورد منتشر شود شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات