قیمت گوشی Axon 7 زد تی ای مشخص شد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی زد‌تی‌ای، به تازگی گوشی Axon 7 را معرفی کرده است. اکنون قیمت این گوشی در چین، اروپا و آمریکای شمالی مشخص شده است. گوشی قدرتمند ZTE به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و قیمت این گوشی بیاندازیم.
تبلیغات

هفته گذشته کمپانی زد‌تی‌ای پرچمدار جدید خود، اکسون 7 را معرفی کرد. این گوشی مشخصات فنی جذابی دارد که در ادامه خواهید دید. تنها سوال ممکن در رابطه با این گوشی، قیمت آن بود.

این گوشی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره می‌برد. گوشی اکسون ۷ در سه مدل با رم ۴ گیگا‌بایت و حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگا‌بایت و همچنین رم ۶ گیگا‌بایت و حافظه ۱۲۸ گیگا‌بایت عرضه می‌شود و هر سه مدل قابلیت ارتقا حافظه به وسیله کارت‌های میکرو اس‌دی را دارا هستند. دوربین اصلی ۲۰ مگا‌پیکسلی با f/1.8 ، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال و فلش دو‌گانه در پشت گوشی قرار گرفته است. ابعاد این گوشی ۱۸۵ گرمی، ۱۵۱.۸×۷۵×۸.۷ میلی‌متر است. باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نسخه ۳، تغذیه این گوشی را بر عهده دارد. گوشی اکسون ۷ در دو رنگ گلد و خاکستری، عرضه می‌شود.

با توجه به مشخصات قدرتمند که در مقایسه با اکثر پرچمداران بازار، بالا‌تر است، بسیاری از افراد در رابطه با این گوشی هیجان‌زده هستند.  این گوشی با قیمت ۲۸۹۹ یوان در چین، ۴۰۹ یورو در اروپا و ۴۴۹ دلار در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. هنوز زمان عرضه رسمی این گوشی مشخص نشده است.

نظر شما در رابطه با این گوشی و قیمت آن چیست؟ آیا تا‌ کنون از گوشی‌های زدتی‌ای استفاده کرده‌اید؟ با توجه به برچسب قیمتی مناسب، ارزش خرید این گوشی را در چه حد می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات