گیگابایت لپ تاپ گیمینگ Aero 14 را با گرافیک GTX 970M و ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم معرفی کرد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه کامیپوتکس جولانگاه خوبی است تا کمپانی‌های تایوانی در کشور خود قدرت‌نمایی کنند. گیگابایت پیش از شروع کامپیوتکس ۲۰۱۶ از لپ‌تاپ Aero 14 مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX970M رونمایی کرده که باتری آن ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.
تبلیغات

با اینکه دو کارت گرافیک بسیار قدرتمند GTX 1080 و GTX 1070 به تازگی از سوی انویدیا معرفی شده‌اند، ولی تا زمان فراگیر شدن آنها در بازار زمان زیادی مانده است. امروز گیگابایت از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود به نام آئرو 14 رونمایی کرده که به پردازنده‌ی گرافیکی GTX 970M مجهز شده است. طبق ادعای سازنده، باتری این لپ‌تاپ ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم دارد.

ضخامت این لپ‌تاپ جمع‌وجور ۲۰ میلی‌متر در پهن‌ترین قسمت و وزن آن تنها ۱.۸۸ کیلوگرم است. این دستگاه ۱۴ اینچی به یک نمایشگر IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده که نرخ بازیابی آن ۶۰ هرتز بوده و زوایای دید آن عالی و عریض هستند.

آئرو 14 گیگابایت به یک پردازنده‌ی قدرتمند Core i7-6700HQ اینتل از نسل اسکای‌لیک و ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز مجهز شده است.

گیگابایت اعلام کرده که لپ‌تاپ گیمینگ جدید این شرکت از پردازنده‌ی گرافیکی GTX 970M بهره می‌برد ولی اگر خریداران به این همه قدرت نیاز نداشته باشند، می‌توانند مدل مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX 965M را سفارش دهند.

باتری آئرو 14 گیگابایت یک نمونه‌ی ۹۴.۲۴ وات ساعتی است که گفته می‌شود ۱۰ ساعت به طور مداوم شارژدهی دارد. این لپ‌تاپ از دو M2 PXIExpress SSD بهره می‌برد و گیگابایت اعلام کرده میزان حافظه‌ی داخلی دستگاه به منطقه‌ی فروش آن بستگی دارد.

این نوت‌بوک زیبا از خروجی یواس‌بی 3.1، یواس‌بی نوع C و یواس‌بی نوع A برای انتقال حجم زیادی از اطلاعات و اتصال دستگاه‌های خارجی پشتیبانی می‌کند.

قطعا گیمرها مهمترین طرفدار لپ‌تاپ آئرو 14 خواهند بود. کیبورد این دستگاه از سوئیچ‌های اختصاصی خود بهره می‌برد ولی گیمرها می‌توانند داخل بازی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهند. ضمن اینکه امکان انتخاب رنگ‌بندی خاکستری، نارنجی و سبز روشن وجود دارد.

هنوز درباره‌ی قیمت لپ‌تاپ آئرو 14 و زمان عرضه‌ی آن خبری منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات