بازی موبایل Risky Road؛ نجات تخم مرغ

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Risky Road یکی از جدیدترین بازی‌های تیم Ketchapp است که در آن وظیفه‌ی کنترل یک کامیون و مراقبت از محموله‌ی تخم مرغی آن را بر عهده خواهید داشت. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Ketchapp یکی از محبوب‌ترین تیم‌های بازی سازی است که با ارئه‌ی بازی‌های ساده اما جذب کننده محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم کسب کرده است. درواقع می‌توان گفت اگر به دنبال بازی‌های پر زرق و برق و گرافیکی هستید تا قدرت سخت‌افزاری گوشی خود را به چالش بکشید بازی‌های Ketchapp به هیچ عنوان مناسب شما نخواهند بود چرا که الویت اول این بازی‌ها گرافیک ساده و کنترل ساده‌تر است به طوری که در اکثر بازی‌های این تیم، انجام بازی تنها با یک انگشت امکان پذیر خواهد بود. این سبک بازی‌ها ممکن است برای کسانی که به دنبال عناوین گرافیکی مانند Modern Combat هستند چندان مورد توجه قرار نگیرد اما بهتر است بدانید که یکی از پرطرفدار‌ترین سبک‌های تاریخ بازی سازی در موبایل، همین بازی‌های ساده‌ای است که Ketchapp سابقه‌ای طولانی در ساخت آن‌ها دارد. Risky Road نیز یکی دیگر از بازی‌های ساخته شده توسط این تیم است که در آن وظیفه‌ی کنترل کامیونی را دارید که در حال حمل یک تخم مرغ شکننده است. هرچه بتوانید مسیر بیشتری را بدون شکستن تخم مرغ طی کنید امتیاز بیشتری نیز کسب می‌کنید.

برخلاف دیگر بازی‌های شبیه به Risky Road در این بازی الویت اول شما سلامت ماشین یا راننده نیست بلکه باید به هر قیمت از تخم مرغ شکننده مراقبت کنید. مسیر پیش رو نیز دارای پستی و بلندی‌های متعددی است که کار را فوق‌العاده سخت کرده و اگر کمی در سرعت خود زیاده روی کنید ممکن است تخم مرغ را از دست داده و بازی را ببازید. رکوردی بودن بازی باعث شده است تا هربار که اواسط مسیر تخم مرغ را از دست می‌دهید برای تلاش دوباره و گذر از رکورد قبلی بیشتر مشتاق شوید. صداگذاری بازی نیز تنها در حد یک موسیقی متن ساده ساخته شده است و نکته‌ی چشمگیری در آن مشاهده نخواهید کرد. گرافیک ساده، دو بعدی و رنگارنگ بازی نیز به نوعی به شناسنامه‌ی بازی‌های Ketchapp تبدیل شده است و در این بازی نیز شاهد گرافیک و رابط کاربری مشابهی با بازی‌های پیشین این تیم هستیم. با جمع آوری سکه‌هایی که در مسیر بازی وجود دارند نیز می‌توانید ماشین و تخم مرغ‌های جدید را آزاد کنید. مسیر بازی نیز با وجود آنکه قابلیت تغییر دستی ندارد در هر شروع دوباره به صورت خودکار تغییر می‌کند که این نکته باعث سخت‌تر شدن بازی می‌شود چرا که کاربر نمی‌تواند به مسیر بازی عادت کرده و از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری کند. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون بازی Risky Road روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات