بی ام و i3 مدل ۲۰۱۷ با ۵۰ درصد شارژدهی بیشتر معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بی ام و سرانجام مدل بهینه سازی شده‌ی i3 را بطور رسمی معرفی کرد. این خودرو از تغییرات ظاهری جدید در کنار باتری قدرتمند‌تر با قابلیت طی ۵۰ درصد مسافت بیشتر برخوردار است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بزرگترین تغییری که در مدل بهینه سازی شده‌ی i3 به چشم می‌خورد جایگزینی باتری ۲۲ کیلووات ساعتی قدیمی با نمونه‌ی قدرتمند ۳۳ کیلووات ساعتی است. با این تغییر، شعاع حرکتی خودرو ۵۰ درصد افزایش یافته و به عدد ۱۸۳ کیلومتر رسیده است. البته این رقم هنوز مورد تایید آژانس حفاظت محیط زیست امریکا قرار نگرفته است اما هرچه هست قطعا مدل جدید نسبت به برد ۱۳۰ کیلومتری مدل قدیمی پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

bmw i3

زمان شارژ شدن باتری‌های نمونه‌ی جدید i3 برابر با ۴.۵ ساعت است که نسبت به قبل یک ساعت افزایش یافته است. این تنها نکته‌ی منفی نیست؛ باتری های بزرگتری که در i3 جدید بکار رفته‌اند دارای وزن بیشتری نیز هستند و همین قضیه سبب افزایش وزن خودرو نیز شده است. پکیج اضافی باتری برای افزایش شعاع حرکتی نیز قابل سفارش است که در صورت خریداری آن می‌توان با هر بار شارژ مسافت ۲۴۰ کیلومتر را طی کرد. با سفارش این پکیج، وزن خودرو از ۱۳۴۳ کیلوگرم به ۱۴۶۷ کیلوگرم افزایش خواهد یافت. بی ام و i3 قدرتی معدل ۱۷۰ اسب بخار دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن نیز ۷.۸ ثانیه است.

bmw i3

تغییرات ظاهری این مدل نیز شامل اضافه شدن رنگ آبی با نام پروتونیک به لیست رنگ‌های i3 است؛ این رنگ پیش از این تنها در i8 قابل سفارش بود. برای i3 دو نوع رنگ غیر متالیک و چهار رنگ متالیک قابل سفارش است.

bmw i3

تحهیزات بی ام و i3  شامل چراغ‌های جلو از نوع LED، سیستم تهویه ی مطبوع خودکار، کروز کنترل هوشمند، شارژر سریع DC، سیستم کمکی رانندگی بی ام و، سرویس‌های ویدیویی بی ام و، سیستم مکان‌یابی، سیستم iDrive، اپلیکیشن ریموت بی ام و و سیستم کمکی پارک است. مشتریان i3 امکان خریداری یک شارژر خانگی را هم خواهند داشت که از رابط کاربری جدید و همچنین اتصال Wi-Fi برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات