اچ پی محصولات Pavilion را با معرفی لپ‌ تاپ‌ های x360، آل این وان و رایانه رومیزی جدید بروزسانی کرد

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
اچ‌پی شماری از لپ‌تاپ‌های جدید پاویلیون (Pavilion) را در کنار آل این وان جدید و یک پی‌سی جدید از این سری رونمایی کرد. با زومیت باشید تا نگاهی به محصولات جدید معرفی شده توسط اچ‌پی داشته باشیم.
تبلیغات

اچ‌پی امروز شماری از محصولات جدید خود را که شامل چند مدل لپ‌تاپ، آل این وان و یک پی‌سی تحت سری پاویلیون است معرفی کرد. پی‌سی جدید معرفی شده توسط این کمپانی به اندازه‌ی نسل پیشین قدرتمند است با این تفاوت که از نظر سایز شاهد کاهش ۳۰ درصدی حجم این محصول هستیم. تمام محصولات معرفی شده توسط اچ‌پی، مبتنی بر ویندوز ۱۰ این کمپانی هستند.

آل این وان جدید اچ‌پی، از وجود یک نمایشگر ۲۳.۸ اینچی بهره می‌برد و قیمت آن نیز ۷۰۰ دلار تعیین شده است. این محصول دارای قابلیت‌های بسیار جالب توجهی است که یکی از این ویژگی‌ها حاشیه‌ی بسیار کم نمایشگر مورد استفاده در این محصول است. براساس اطلاعات ارائه شده، استفاده از این نمایشگر جدید باعث شده تا حاشیه‌ی آن از ۲۶ میلی متر به ۶.۴ میلی متر کاهش پیدا کند. با نگاه به این محصول حس قرار گرفتن در جلوی تلویزیون‌های امروزی القا می‌شود که این موضوع به دلیل حاشیه‌ی پایین و سایز بزرگ نمایشگر است. البته این تنها نسخه‌ی آل این وان جدید اچ‌پی نیست و می‌توان در صورت نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر، مجهز به نمایشگر ۲۷ اینچی را با قیمت ۱۰۰۰ دلاری انتخاب کنند. این محصول علاوه بر نمایشگر بزرگ‌تر، دارای یک دوربین یا Privacy Camera است. دوربین مورد نظر شامل یک جعبه پلاستیکی است که در پشت قسمت بالای مانیتور قرار گرفته و در صورت ضربه زدن به بالای آن، از پشت نمایشگر خارج شده و دوربین و میکروفون این ابزار قابل استفاده می‌شود. پس از بالا آمدن ماژول مورد نظر، صدای حاصل از شناسایی این ماژول‌های سخت‌افزاری در ویندوز ۱۰ به گوش می‌رسد. پس از اتمام کار و پایان استفاده از این ماژول، می توان با وارد کردن ضربه‌ای دیگر، دوربین را به جای اول خود بازگرداند که در این لحظه ویندوز ۱۰ شما را از غیرفعال شدن میکروفون و دوربین آگاه می‌کند.

این ماژول برای افرادی که دلمشغولی‌های زیادی در رابطه با حفظ حریم خصوصی  دارند، مناسب است. شاید شما نیز چنین اشخاصی را دیده باشید که جلوی دوربین لپ‌تاپ خود، چسب یا تکه‌ای کاغذ می چسبانند تا از جاسوسی پیشگیری کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که این تکنیک برای اولین بار نیست که در یک گجت هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است، پیش از این نیز سابقه استفاده از چنین روشی در تولیدات سایر کمپانی‌ها وجود داشته، حال آنکه برای اولین بار شاهد استفاده از این روش در محصولات اچ‌پی هستیم.

اچ‌پی این امکان را فراهم کرده تا آل این وان مورد نظر را به همراه پردازنده‌ نسل ششمی Core i7 اینتل، کارت گرافیک انویدیا GT 930A، یک ترابایت حافظه‌ی SSHD و صفحه‌ی نمایش لمسی در کنار دو بلندگوی Bang & Olufsen نیز سفارش داد.

اچ‌پی محصولات مورد نظر را ۶ ماه پس از نقسیم کمپانی به دو کمپانی دیگر با نام‌های HP Inc و Hawlett Packard Enterprise روانه‌ی بازار کرده است. HP Inc که مسئول تولید محصولات جدید است، نگرشی تجاری را برای عرضه‌ی این محصولات در پیش گرفته است.

لپ‌تاپ‌های جدید سری x360 پاویلیون نیز در سه نسخه‌ی ۱۱.۶، ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی در دسترس هستند. قیمت‌های پایه در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ‌ها به ترتیب ۴۰۰، ۵۰۰ و ۷۳۰ دلار تعیین شده است. این لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان مچ را در محلی قرار داد تا دست به راحتی در زمان تایپ استراحت کند. لپ‌تاپ‌های جدید اچ‌پی دارای لولاهای جدیدی هستند که نسبت به گذشته بهبود یافته و می‌توان آن‌ها را به جای تبلت نیز مورد استفاده قرار داد. این محصولات در رنگ‌های قرمز، آبی و بنفش عرضه می‌شوند. اچ‌پی عمر باتری محصولات جدید خود را به بیش از ۹ ساعت و ۱۵ دقیقه افزایش داده که رکورد خوبی برای لپ‌تاپ‌های این کمپانی است. ضعیف‌ترین نسخه‌ی این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگری با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده‌ی پنتیوم N3710 اینتل، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۵۰۰ گیگابایتی بهره می‌برد. این نسخه از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بهره برده و ضخامت آن دو سانتی متر است.

لپ تاپ پاویلیون

نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی لپ‌تاپ‌های جدید اینتل با دو گروه مشخصات فنی قابل سفارش است که شامل پردازنده‌ی Core i3 اینتل، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و هارد ۵۰۰ گیگابایتی HDD در برابر پردازنده‌ی Core i5، حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD و نمایشگر فول اچ‌دی است.

رایانه رومیزی جدید پاویلیون

در آخر باید به پی‌سی این کمپانی اشاره کرد که با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. از جمله‌ی مشخصات فنی این دسکتاپ می‌توان به پردازنده‌ی Core i7 اینتل، کارت گرافیکی GTX 750i، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و ۳ ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات