تلفن هوشمند هواوی G9 با مشخصات فنی ضعیف‌تر از سری P9 فردا معرفی می شود

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی امروز رسما اعلام کرده که بیشتر شایعات منتشر شده در مورد گوشی هوشمند G9 صحت دارند و این کمپانی قصد دارد تا فردا در طی رویدادی این تلفن هوشمند را معرفی کند. بنا بر مشخصاتی که تا کنون از این دستگاه اعلام شده، طراحی آن مشابه با سری P9 خواهد بود و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و نیز ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد. برای اطلاع از سایر جزئیات این محصول با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا در صفحه‌ی فیسبوک وب‌سایت gizmochina تصویری از تلفن هوشمند هواوی جی 9 منتشر شده بود. این وب‌سایت چند روز پیش گزارش داده بود که شرکت هواوی قصد دارد تا دو محصول جدید به نام‌های هواوی P9 Lite و G9 را نیز معرفی کند. امروز هواوی جزئیات اعلام شده در شایعات و گزارشات قبلی را تایید کرده‌ است.

هواوی جی ۹

هواوی رسما اعلام کرده که فردا تلفن هوشمند جدید G9 معرفی خواهد شد. این شرکت حتی یک تصویر تبلیغاتی برای این معرفی منتشر کرده است که در آن می‌توان نمای پشت دستگاه را هم دید. همچنین بر اساس این عکس جی ۹ بسیار شبیه به سری پی ۹ است. در هر حال، به نظر می‌رسد که در این محصول دوربین دوگانه وجود نداشته باشد و در عوض فقط یک دوربین پشتی برای آن در نظر گرفته شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده مشخص شده که این گوشی قرار است در سه رنگ در دسترس قرار بگیرد که این رنگ‌ها سفید، مشکی و طلایی هستند. البته بر اساس تصویر تبلیغاتی مورد بحث نمی‌توان به‌راحتی گفت که جنس بدنه‌ی جی ۹ پلاستیکی است؛ اما با توجه به اینکه پیش‌تر هم در لیست و جزئیات منتشر شده از این دستگاه در TENAA اعلام شده بود، بدنه‌ی آن از جنس پلاستیک خواهد بود. 

علاوه بر معرفی تلفن هوشمند میان‌رده‌ی Huawei G9 انتظار داریم تا یک تبلت جدید نیز توسط شرکت سازنده‌ی این محصول معرفی شود. فعلا فقط می‌دانیم که این تبلت از انواع ۷ اینچی است، ولی مطئمنا فردا اطلاعات کامل درباره‌ی این محصول نیز مشخص خواهند شد.

huawei g9

به لطف اطلاعات ارائه شده در لیست‌های TENAA، ما می‌دانیم که گوشی هوشمند جدید هواوی جی ۹ مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت 1080p خواهد بود و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به عنوان مغز متفکر آن انجام وظیفه خواهد کرد که این پردازنده نیز احتمالا کرین ۶۵۰ است. اگر می‌خواهید با مشخصات کامل این پردازنده آشنایی یابید بد نیست سری به این وب‌سایت بزنید. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به رم پردازشی ۳ گیگابایتی و باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد. دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز اندروید ۶ مارشمالو است.

در مورد قیمت هواوی جی ۹ هم حدس و گمان‌هایی وجود دارد و تا به این لحظه اعلام شده که مدل استاندارد این محصول با قیمت ۲۶۱ دلار و پیشرفته‌ترین مدل آن با قیمت ۳۰۷ دلار عرضه خواهد شد.

شما در مورد تلفن هوشمند Huawei G9 چه نظری دارید؟ آیا این گوشی در بازار شلوغ گوشی‌های میان‌رده، شانسی برای موفقیت دارد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات