اچ تی سی گوشی One M9+ Prime Camera Edition را معرفی کرد؛ پردازنده هلیو ایکس 10 و نمایشگر 5.2 اینچی

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اوایل ماه جاری، کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در کشور آلمان از گوشی One M9 Prime Camera Edition رونمایی کرد. حالا شرکت تایوانی نسخه‌ی پلاس این گوشی را به طور رسمی معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وان ام 9 پلاس کمرا ادیشن، نام طولانی گوشی جدید اچ‌تی‌سی است که در واقع نسخه‌ای از وان ام 9 کمرا ادیشن به شمار می‌رود. اچ‌تی‌سی امروز این گوشی را به طور رسمی معرفی کرده و به زودی امکان خرید آن از طریق فروشگاه آنلاین اچ‌تی‌سی در هند وجود دارد.

این گوشی به یک پردازنده‌ی هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک، نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

اچ‌تی‌سی برای وان ام 9 پلاس کمرا ادیشن از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین اولترا پیکسل در جلوی دستگاه استفاده کرده است. ابعاد این گوشی ۱۵.۰۹ در ۷.۱۹ در ۰.۹۶ سانتی‌متر و وزن آن ۱۶۸ گرم است و از اندروید ۵ آب نبات چوبی، رابط کاربری سنس و سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

این گوشی با قیمت ۳۵۵  دلار به فروش خواهد رسید ولی هنوز به طور رسمی امکان خرید آن وجود ندارد. به زودی خرده فروشی آن در هند آغاز خواهد شد.

به نظر شما هدف اچ‌تی‌سی از عرضه‌ی چنین گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات