آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را در قالب اپلیکیشن تحت وب معرفی کرد

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آمازون نیز جزو کمپانی‌هایی است که دستیار صوتی هوشمند بسیار جالبی را در قالب بلندگوی هوشمند اکو معرفی کرده است، اما استفاده از الکسا یا همان دستیار صوتی هوشمند آمازون تنها برای خریداران اکو امکان پذیر بود، حال آنکه این کمپانی نسخه‌ی تحت وب الکسا را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آمازون با عرضه‌ی بلندگوی هوشمند اکو نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، اما لزوم خرید بلندگوی اکو که برای علاقمندان به این محصول در خارج از خاک آمریکا ممکن نیست، باعث شده بود تا بسیاری از علاقمندان نتوانند از این دستیار صوتی هوشمند در خارج از آمریکا استفاده کنند، از این‌رو آمازون دستیار صوتی هوشمند الکسا را که در قالب بلندگوی اکو تحت یک نسخه‌ی وب در اختیار علاقمندان قرار داده است. با استفاده از این ابزار می‌توان بدون نیاز به ابزار دیگری و تنها از طریق مرورگر از دستیار صوتی هوشمند الکسا استفاده کرد.

برای استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا کافی است تا به echosim.io دسترسی داشته و تمام سوالاتی را که در نظر دارید، از این دستیار صوتی هوشمند بپرسید. یکی از مواردی که در این دستیار صوتی هوشمند وجود نداشته، اما در اکو می‌توان از آن استفاده کرد، آمادگی همیشه‌ی اکو برای شنیدن دستورات کاربر است، حال آنکه در اپلیکیشن تحت وب باید کلید مربوطه را فشرد و سپس دستور مورد نظر را بصورت صوتی ادا کرد.

هدف اصلی آمازون از ارائه‌‌ی این اپلیکیشن تحت وب، به نمایش گذاشتن قابلیت‌های این ابزار به توسعه‌دهندگان بین المللی است تا از این طریق بتوانند توانایی دستیار صوتی هوشمند آمازون را درک کرده و از آن استفاده کنند. آمازون ایده‌ی اصلی ارائه‌ی چنین سرویسی را در جریان نشست‌های هکاتون که طی آن برنامه‌نویسان، طراحان و توسعه‌دهندگان گرد هم می‌آیند، به دست آورده است.

نظر شما در مورد این سرویس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات