شیائومی ردمی 3A گواهینامه TENAA را دریافت کرد

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی 3A یکی از محصولات جدید کمپانی چینی شیائومی است که به تازگی موفق به دریافت گواهینامه‌ی TENAA شده و در حال آماده شدن برای عرضه‌ی عمومی است. طبق اخبار منتشر شده این گوشی با قیمت حدود ۹۱.۲۳ دلار آمریکا در بازارهای جهانی به فروش خواهد رفت که نسبت به امکانات آن بسیار مناسب است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چینی گوشی تلفن همراه، توانسته با عرضه‌ی محصولاتی با امکانات خوب و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در فهرست برندهای پرفروش گوشی‌های تلفن همراه به خود اختصاص دهد. به تازگی یکی از محصولات این شرکت با نام Redmi 3A توانسته گواهینامه‌ی TENAA چین را دریافت کند و برای عرضه‌ی عمومی آماده شود.

طبق اسناد منتشر شده، شیائومی ردمی 3A دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی ۱۲۸۰×۷۲۰ است. پردازنده‌ی این گوشی از نوع اسنپدراگون ۴۳۵ با معماری ۸ هسته‌ای و فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی ردمی 3A نیز آدرنو ۵۰۵ است. این گوشی به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی LPDDR3 مجهز است و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت گزارش شده است.

دوربین پشتی Xiaomi Redmi 3A دارای لنز ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به لنز ۵ مگاپیکسلی است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو برای این گوشی در نظر گرفته شده است. نکته‌ی قابل توجه، قیمت پایین این گوشی است که حدود ۹۱.۲۳ دلار آمریکا گزارش شده است. بعلاوه گفته می‌شود این گجت مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در این بازه‌ی قیمتی فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

شیائومی ردمی 3A توسط بزرگ‌ترین اپراتور دنیا یعنی China Mobile عرضه خواهد شد و گفته می‌شود این گوشی از فناوری VoLTE (Voice Over LTE) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

xiaomi redmi 3a
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات