ادامه تلاش گوگل برای انتخاب نام اندروید N؛ Neyyappam در صدر پیشنهادات

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گوگل تا امروز از اسامی مختلف انواع شیرینی‌ و شکلات‌ برای نسخه‌های اندروید استفاده کرده اما اسم هفتمین نسخه‌ از اندروید که با نام اندروید N شناخته می‌شود را به کاربران واگذار کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل همچنان درحال انتخاب نام برای هفتمین نسخه از سیستم عامل اندروید است که به همین منظور فراخوانی را منتشر کرده و از کاربران درخواست کرده تا پیشنهادات خود برای انتخاب نام این نسخه از اندروید را بفرستند.

به نظر می‌رسد گوگل قصد شکستن رسم دیرین خود به منظور انتخاب نام برای نسخه‌های اندروید را نداشته و همچنان تمایل به انتخاب نام‌های شکلاتی برای این اندروید 7 را دارد که هر ساله شاهد این روال هستیم.

اگر شما نیز قصد پیشنهاد یک نام برای آخرین نسخه از اندروید را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی این سیستم عامل، پیشنهادات خود را مطرح کنید. بدین منظور تا تاریخ ۲۰ خرداد مهلت دارید تا پیشنهادات خود را مطرح کنید. تا به حال هندی‌ها بیشترین آمار ارسال پیشنهاد را داشته و دوست دارند تا اسم یکی از شیرینی‌های سنتی خود را برای این نسخه از اندروید پیشنهاد دهند.

درحقیقت برخی از طرفداران تکنولوژی از ایالت جنوبی Kerala در هند نام یکی از دسرهای محلی خود با نام Neyyappam را برای اندروید N پیشنهاد داده‌اند. Neyyappam یکی از محبوب‌ترین دسرهای سرخ‌کردنی متشکل از برنج و شکر است که بیشترین آمار پیشنهادی را به خود اختصاص داده است. پس از این دسر، نام‌های nectarines, nachos و navy bean در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات