ایسوس به زودی کروم بوک C301 را با قیمت 279 دلار معرفی می کند

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تا کنون شاهد معرفی چند کروم‌بوک توسط کمپانی ایسوس بوده‌ایم. بر اساس اطلاعات جدید بدست آمده به زودی یک کروم‌بوک جدید به نام Asus C301 با قیمت ۲۷۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر از دنبال‌کنندگان اخبار شرکت ایسوس باشید، حتما می‌دانید که این کمپانی قصد دارد دوشنبه هفته آینده میزبان یک رویداد در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ باشد و بسیاری بر این باورند که در این مراسم، زن‌فونهای جدید ایسوس معرفی خواهند شد. همچمنین احتمال دارد که ZenFone 3 فقط یکی از محصولاتی باشد که در رویداد هفته آینده معرفی می‌شود. ایسوس پیش‌ از این چندین مدل کروم‌بوک را روانه بازار کرده و حالا نیز خبرهایی مبنی بر ارائه یک کروم‌بوک جدید توسط این شرکت به گوش می‌رسد. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این محصول هفته آینده واقعا معرفی خواهد شد یا خیر. در هر صورت بر اساس اطلاعاتی که تا کنون مشخص شده‌ نام کروم‌‌بوک جدید ایسوس C301 است.

کروم بوک ایسوس

کروم‌بوک ASUS C301 مجهز به یک صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی خواهد بود و رزولوشن آن نیز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده است. در دل این محصول نیز ۴ گیگابایت رم پردازشی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده  اینتل سلرون N3610 که شامل چهار هسته پردازشی است قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد فرکانس کاری هر هسته پردازنده این کروم‌بوک بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده باشد که در صورت نیاز تا ۲.۲۴ گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این دستگاه نیز سایر امکانات و ویژگی‌های معمولی که در اکثر کروم‌بوک‌ها ارائه می‌شوند را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از جمله راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده برای C301 ایسوس، می‌توان به وای‌فای 802.11ac و بلوتوث نسخه ۴.۲ اشاره کرد. این دستگاه همچنین مجهز به یک پورت HDMI، دو پورت USB 3.0 و اسلات کارت‌حافظه اس‌دی است که در صورت نیاز به منظور افزایش فضای ذخیره سازی می‌توان از آن استفاده کرد. ابعاد Asus C301 نیز بر اساس اطلاعاتی بدست آمده، ۳۲.۹ سانتی‌متر در ۲۳ سانتی‌متر است و ضخامت آن نیز تقریبا ۲.۲ سانتی‌متر خواهد بود. وزن کروم‌بوک جدید ایسوس نیز ۷۰۵ گرم اعلام شده است.

با در نظر گرفتن اینکه کروم‌بوک ASUS C301 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما با توجه به اطلاعاتی که از آن در دسترس است، قیمت تعیین شده برای این محصول ۲۷۹ دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد این قیمت با توجه به طراحی، مشخصات و امکاناتی که این کروم‌بوک ارائه می‌دهد مناسب باشد. در هرحال، با توجه به اطلاعاتی که از این دستگاه در دسترس داریم هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده ولی می‌دانیم که ASUS C301 به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره شد، انتظار می‌رود در رویداد هفته آینده، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این محصول بدست آوریم. در زیر می‌توانید تصاویر بیشتری از این کروم‌بوک مشاهده کنید.

asus c301 chrome book

نظر شما در مورد کروم بوک جدید ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات