اینتل برای تقویت خود در حوزه اینترنت اشیا و خودروهای هوشمند، Itseez را تصاحب می کند

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینتل در نظر دارد تا کمپانی Itseez را که در زمینه‌ی توسعه‌ی فناوری‌های بینایی ماشین فعالیت می‌کند، تصاحب کند. اینتل برای استفاده از فناوری‌های توسعه یافته توسط ایستیز در طیف محصولات اینترنت اشیا و محصولات مرتبط با خودروها برنامه‌ریزی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینتل در نظر دارد تا کمپانی ایستیز را که در زمینه‌ی توسعه‌ی فناوری‌های مرتبط با بینایی ماشین فعالیت می‌کند،‌ تصاحب کند. بزرگ‌ترین تولیدگننده‌ی پردازنده در جهان برای استفاده از فناوری‌های بینایی ماشین این کمپانی در محصولات مربتط با اینترنت اشیا و خودروسازی خود برنامه‌ریزی کرده است. اینتل اعلام کرده که که در آینده‌ی نزدیک، ایستیز به بخش مهمی از بخش توسعه‌ی اینترنت اشیا تبدیل خواهد شد. این کمپانی اعلام کرده که تصاحب ایستیز به اینتل کمک خواهد کرد تا بیش از پیش از مسیر کسب درآمد از بازار پی‌سی‌ها خارج شده و بتواند گجت‌های بیشتری را در حوزه‌ی اینترنت اشیا راهی بازار کند.

اینتل هنوز اطلاعاتی را در مورد اینکه با چه شرایطی این کمپانی روسی را از آن خود می‌کند، ارائه نکرده، اما این موضوع روشن است که اینتل درصدد بهبود وضعیت خود در بازار اینترنت اشیا است. ایتسیز همچنین اینتل را از نظر فناوری‌های مورد استفاده در خودرو‌های هوشمند تقویت خواهد کرد تا این کمپانی بتواند در این حوزه نیز حرف‌هایی را برای گفتن داشته باشد.

داگ دیویس، قائم مقام اینتل در حوزه‌ی اینترنت اشیا در مورد تصاحب ایتسیز چنین اظهار نظر کرده است:

یکی از فناوری‌های ضروری برای ورود به حوزه‌ی خودروهای هوشمند برخورداری از فناوری بینایی ماشین است. اینتل بدین منظور درصدد آن است تا کمپانی ایتسیز را به همراه تمام فناوری‌ها و الگوریتم‌های مورد استفاده مال خود کند. همچنین تصاحب ایتسیز باعث خواهد شد تا توانایی اینتل در حوزه‌ی اینترنت اشیا نیز بیش از پیش افزایش یابد.

اینتل اعلام کرده که فناوری‌های ایتسیز باعث خواهد شد تا مشتریان اینتل کاربری‌های بسیاری را براساس فناوری بینایی ماشین این کمپانی توسعه دهند. از جمله‌ی کاربردهای جدید این فناوری می‌توان به حوزه‌ی امنیت و خودروهای هوشمند اشاره کرد. اینتل با مشاهده‌ی وضعیت رو به افول بازار پی‌سی‌ها درصدد آن است تا با قدرت هر چه بیشتر مواضع خود را در حوزه‌ی خودروهای هوشمند و اینترنت اشیا تقویت کند.

نظر شما در مورد تصاحب ایتسیز چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات