مشخصات گوشی های هواوی آنر 5A و 5A پلاس توسط TENAA فاش شد

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های متعددی از آنر هواوی به بازار عرضه شده‌اند. اکنون مشخصات دو گوشی جدید این کمپانی به نام‌های آنر 5A و 5A پلاس توسط TENAA فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این دو گوشی جدید بیاندازیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که بخش آنر کمپانی هواوی بعد از عرضه گوشی آنر ۵ ایکس در فوریه ۲۰۱۶ (اسفند ۹۴) آماده می‌شود که گوشی‌های آنر 5A و 5A پلاس را عرضه کند. این دو گوشی به تازگی به صورت آنلاین در چین رویت شده‌اند و به عنوان نسخه جدید آنر A4 که اواسط سال ۲۰۱۵ عرضه شد، روانه بازار می‌شوند.

این دو گوشی در TENAA رویت شده‌اند و احتمالاً به زودی عرضه خواهند شد. هواوی آنر 5A با شماره مدل CUN-TL00 تأیید شده است و از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ‌دی بهره می‌برد. این گوشی دارای پردازنده ۸ هسته‌ای با کلاک ۱.۳ گیگا‌هرتز، ۲ گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگا‌پیکسلی از دیگر مشخصات آن است. آنر 5A از 4G LTE و VoLTE پشتیبانی می‌کند و مجهز به باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است.  ابعاد این گوشی ۱۴۳.۸×۷۲×۸.۹ میلی‌متر است و وزن آن ۱۳۸ گرم است. گوشی جدید آنر با سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب‌نبات چوبی عرضه می‌شود.

honor 5A

گوشی آنر A5 پلاس با شماره مدل‌های CAM-AL00 و CAM-CL00 توسط TENAA تأیید شده است و دارای صفحه نمایش اچ‌دی ۵.۵ اینچی خواهد بود. این گوشی از پردازنده قدرتمند اما نا‌مشخص شش هسته‌ای با کلاک ۱.۸ گیگا‌هرتز بهره می‌برد. در کنار این پردازنده، دو گیگا‌بایت رم و حافظه قابل ارتقا ۱۶ گیگا‌بایتی دیگر مشخصات پردازشی این گوشی هستند. آنر 5A پلاس مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که به نسبت باتری 5A حجم بیشتری دارد. دوربین اصلی این گوشی نیز ۱۳ مگا‌پیکسلی است اما دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد. ابعاد این گوشی ۱۶۸ گرمی، ۱۵۴.۳×۷۷.۱×۸.۴۵ میلی‌متر است.

honor 5A

بر اساس گزارشات، هر دو گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و گلد عرضه می‌شوند. هواوی هنوز اطلاعاتی رسمی را از این گوشی‌ها اعلام نکرده است و در رابطه با مکان عرضه آن‌ها نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به تأیید شدن گوشی‌های جدید آنر در TENAA، احتمالاً این دو گوشی در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

در ادامه عکس‌هایی از این دو مدل را مشاهده می‌کنید:

honor 5A
honor 5A
honor 5A
honor 5A
honor 5A
honor 5A

نظر شما در رابطه با این گوشی‌ها چیست؟ آیا از گوشی‌های سری A آنر استفاده کرده‌اید؟ کیفیت گوشی‌های آنر هواوی را در چه حد می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات