نتیجه نظرسنجی: نوتلا نام اندروید بعدی به انتخاب کاربران زومیت

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال برخلاف سال‌های گذشته از کاربران خود خواست تا نام نسخه‌ی بعدی اندروید را با حرف اول N پیشنهاد دهند. ما نیز در زومیت از شما خواستیم که از بین گزینه‌های پیشنهادی یکی را انتخاب کرده یا نامی دیگر را پیشنهاد دهید. در ادامه با نتیجه این نظرسنجی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اندروید N نسخه‌ی جدید سیستم عامل محبوب گوگل است که پیش‌تر به بررسی ویژگی‌های جدید آن پرداخته بودیم. برخلاف روند همیشگی و انتظاری که داشتیم، گوگل این بار اعلام کرد که نام نسخه‌ی جدید سیستم عامل‌اش را کاربران انتخاب خواهند کرد. کافی است به وبسایت نام‌گذاری اندروید N مراجعه کرده و نام پیشنهادی خود را که با N شروع می‌شود، اعلام کنید.

در روزهای گذشته بسیاری شانس نام نوتلا را بیشتر از بقیه می‌دانستند چرا که گوگل در نسخه‌های قبلی نیز نشان داده بود که به نام شیرینی‌ها و شکلات علاقه دارد؛ اما این بار گوگل تصمیم گرفته راه دیگری را پیش‌ بگیرد. البته برخی نیز معتقدند گوگل نامی در ذهن خود دارد و این نام همان نوتلا است.

طبق نظرسنجی که هفته‌ی گذشته انجام دادیم، شما کاربران زومیت نیز با اکثریت قاطع بر این باور بودید که نام نسخه‌ بعدی اندروید نوتلا خواهد بود، چرا که این نام با ۵۹ درصد آرا اکثریت قاطع را کسب کرد.

نتایج نظرسنجی

 

تعداد آرا

نوتلا

۱۰۴۳

گزینه های دیگر

۲۲۰

نودلز

۱۴۰

نوقا

۱۱۵

نارشملو

۷۹

نکتار

۶۱

ناچوز

۴۶

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات