بر اساس تیزر تبلیغاتی ایسوس، زنفون 3 ظاهرا 6 گیگابایت رم خواهد داشت

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Zenfone 2 توانست محصولی با امکانات مناسب و مشخصات فنی قابل توجه را با قیمتی بسیار رقابتی روانه بازار کند و همین امر سبب شد تا کاربران از این سری گوشی‌های هوشمند ایسوس استقبال خوبی به عمل آورند. مدتی است که شایعات در مورد نسل جدید این گوشی‌ها یعنی Zenfone 3 به گوش می‌رسد و بر اساس جدیترین تصویر تبلیغاتی لو رفته از این محصول، ظاهرا باید منتظر دستگاهی با ۶ گیگابایت رم پرداشی باشیم. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تلفن‌هوشمند ZenFone 2 یکی از محصولات محبوب سال گذشته بود. شرکت تایوانی ایسوس چندین مدل از آن را در سال ۲۰۱۵ روانه بازار کرد که اولین مدل آن‌ها نیز در رویداد CES 2015 در لاس‌وگاس معرفی شد. ZenFone 2 با شناسه مدل ZE551ML به ۴ گیگابایت رم پردازشی مجهز شده و از این نظر اولین گوشی‌هوشمند بازار با این میزان رم پردازشی محسوب می‌شود. این شرکت قرار است در روز ۳۰ می (۱۰ خرداد) یک رویداد مطبوعاتی برگزار کند که احتمالا در آن نسل بعدی مدل‌های مختلف گوشی‌‌های هوشمند ZenFone 3 معرفی خواهند شد. تا کنون شاهد چندین تیزر رسمی از این محصولات بوده‌ایم و نیز شایعاتی در مورد آن‌ها اعلام شده است. حتی در برخی از بنچمارک‌ها نیز اطلاعاتی مرتبط با گوشی‌های جدید ایسوس فاش شد. 

حال اگر فرض را بر این بگیریم که شایعاتی که پیش‌تر در مورد ASUS ZenFone 3 منتشر شده‌اند حقیقت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که مدل‌های جدید این گوشی‌هوشمند به ۶ گیگابایت رم پردازشی مجهز شوند. با توجه به تصویری که گفته می‌شود یکی از تیزرهای تبلیغاتی ایسوس است نیز اعلام شده که مدل‌های جدید Zenfone 3 با رم ۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. اطلاعاتی که در مورد این محصولات فاش شده بیان می‌دارند که برنامه ایسوس عرضه چند مدل با رم پردازشی ۴ و ۶ گیگابایتی Zenfone 3 است و نیز انتظار می‌رود سه مدل جدید با نام‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max روانه بازار شوند. هنوز اما نمی‌توان از صحت کامل این گزارش‌ها و شایعات اطمینان حاصل کرد و مثل همیشه باید بگوییم که این خبر هنوز کاملا تایید نشده است.

در حال حاضر می‌توان گفت اگر شایعات منتشر شده در مورد Zenfone 3 درست از آب درآیند، این محصول را می‌توان یک پرچمدار به تمام معنا دانست. گوشی یاد شده احتمالا با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه است و در دو مدل با رم پردازشی ۴ و ۶ گیگابایت و نیز حافظه داخلی با ظرفیت‌های متفاوت عرضه می‌شود. مدل Deluxe ممکن است از ۱۲۸ یا حتی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی بهره ببرد و این در حالی است که مدل معمولی به احتمال زیاد با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین بر طبق شایعات، پردازنده بکار رفته شده Zenfone 3 نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که شامل ۴ هسته پردازشی ۶۴ بیتی است. دوربین اصلی این محصول ۲۳ مگاپیسلی و بر اساس گزارشات و شایعات مختلف احتمال زیادی وجود دارد که Zenfone 3 بدنه‌ای از جنس فلز داشته باشد و در این شرایط باید دید قیمت آن چگونه تعیین می‌شود. تمامی گوشی‌های هوشمند سری Zenfone 2 از نظر قیمتی بسیار به صرفه محسوب می‌شوند، بخصوص اینکه از نظر مشخصات آن‌ها را با سایر مدل‌های بازار مقایسه کنید. بنابراین انتظار می‌رود مدل‌های جدید ZenFone 3 نیز چندان گران‌قیمت نباشند اما برای فهمین این موضوع باید کمی صبر کنیم تا گوشی مورد بخث به صورت رسمی توسط ایسوس معرفی شود.

نظر شما در مورد ZenFone 3 چیست؟ شما از این محصول چه انتظاراتی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات