سامسونگ نسخه ای محدود از گلکسی اس 7 اج را با تم بتمن رونمایی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که پرچمداران خود را بصورت محدود تحت نسخه‌های ویژه به فروش می‌رساند. این کمپانی امروز تیزری تصویری را با تم بتمن منتشر کرده و وعده‌ی عرضه‌ی محصولی جدید را داده که از این‌رو باید شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای ویژه از پرچمداران این کمپانی باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ سال گذشته نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ اج را با تم Iron Man بصورت محدود راهی بازار کرد که ظاهر آن بسیار متفاوت از نسخه‌ای بود که این کمپانی در اختیار عموم مشتریانش قرار داده بود. همچنین باید به نسخه‌ای از ساعت هوشمند گیر اس ۲ نیز اشاره کرد که با روکش الماس راهی بازار شد. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در نظر دارد تا نسخه‌ای محدود از گلکسی اس ۷ اج را با تم بتمن راهی بازار کند.

سامسونگ ساعاتی پیش تیزری تصویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد که نشان از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید گلکسی اس ۷ اج دارد. همانطور که در این تصویر می‌توان دید، سامسونگ در نظر دارد تا نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ اج را با بهره‌گیری از تم بتمن راهی بازار کند. به نظر می‌رسد نسخه‌ی محدود گلکسی اس ۷ با تم بتمن تنها محدود به گوشی نشده و کره‌ای‌ها این باندل را با لوازم جانبی مزین به تصاویر و تم بتمن راهی بازار خواهند کرد. از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به شارژر بی‌سیم و کاور پوشاننده‌ی روی گوشی اشاره کرد. البته این موضوع با توجه به عرضه‌ی این لوازم جانبی در کنار نسخه‌ی محدود Iron Man مطرح شده است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه تعداد از نسخه‌ی جدید گلکسی اس ۷ اج را راهی بازار خواهد کرد، اما پیش‌بینی‌ها نشان از این دارد که تعداد نسخه‌ی محدود این گوشی هوشمند یک عدد چهار رقمی خواهد بود. قیمت و زمان عرضه‌ی این نسخه‌ی محدود نیز به روشنی مشخص نشده و انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از این محصول باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات