مشخصات گوشی هوشمند Alcatel Flash 3 با پردازنده 10 هسته ای در GFX Bench رویت شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه آلکاتل قراراست یک گوشی هوشمند جدید را به نام Flash 3 معرفی کند، منتشر شده است. حال برخی از مشخصات این دستگاه در بنچمارک GFX Bench رویت شده که بر اساس آن‌ها این محصول از پردازنده‌ای ۱۰ هسته‌ای بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنچمارک GFX Bench تا کنون اطلاعات بسیاری از گوشی‌های هوشمند را پیش از معرفی رسمی آن‌ها مشخص کرده و حالا نوبت به تلفن‌هوشمند جدید آلکاتل به نام Flash 3 رسیده است. این محصول مجهز به صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی خواهد بود و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (فول اچ‌دی) اعلام شده است. در دل این محصول نیز پردازنده‌ی Helio X20 MT6797 مدیاتک قرار گرفته که مجهز به ۱۰ هسته‌ی پردازشی ۲.۳ گیگاهرتزی بوده و از چیپست گرافیکی Mali-T880 بهره می‌برد.

Alcatel Flash 3 مجهز به رم پردازشی ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. در بخش پشتی این محصول یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلوی آن دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که می‌توان از آن به منظور برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت عکس‌های سلفی بهره برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است؛ ولی هنوز اعلام نشده که چه زمانی قرار است شاهد معرفی رسمی آن باشیم. علاوه بر این، قیمت Flash 3 نیز هنوز مشخص نشده است.

flash 3

ظاهرا Alcatel Flash 3 با یک پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند و صفحه‌نمایشی کوچک همراه خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا این گوشی برای افرادی که به دنبال یک محصول کوچک و قدرتمند هستند یک انتخاب مناسب باشد؛ چراکه هم اکنون اکثر گوشی‌های اندرویدی زیر ۵ اینچ، از نظر مشخصات فنی ضعیف‌تر از Flash 3 هستند.

نظر شما در مورد این تلفن‌ّهوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات