گلکسی C7 سامسونگ رسما رونمایی شد: صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ دی و ۴ گیگابایت رم

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قرار است سری C را به عنوان یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های هوشمند میان رده و فلزی خود معرفی کند. امروز گلکسی C5 و پس از آن گلکسی C7 به صورت رسمی معرفی شدند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی C5 و C7 دو گوشی هوشمندی جدید از سامسونگ هستند که از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردارند و از بدنه‌ای فلزی نیز استفاده می‌کنند.

در چند روز اخیر شایعات و تصاویر زیادی از دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده بود که طراحی این دستگاه را نشان می‌داد اما امروز این دو دستگاه رسما معرفی شدند. دو گوشی جدید سامسونگ از سری C قرار است بدنه‌ای فلزی داشته باشند.

گلکسی سی ۷ از نمایشگری ۵.۷ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن Full HD همراه شده‌اند.دوربین اصلی این گوشی‌ها ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ آن‌‌ها ۸ مگاپیکسل خواهند بود و هر دوی این دوربین‌ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند.

قلب تپنده این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۲ گیگاهرتز بوده و Adreno 506 به عنوان پردازنده گرافیکی این دستگاه انتخاب شده است. 

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و در کنار آن حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند کارت‌های حافظه‌ای به حجم ۱۲۸ گیگابایت را به این دستگاه اضافه کنند.

این دستگاه به صورت پیش‌فرض از اندروید ۶.۰.۱ برخوردار است و شبکه‌های ارتباطی آن نیز 4G LTE، 3G، 2G، بلوتوث، جی‌پی‌اس و یو‌اس‌بی است. این دستگاه تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۶۵ گرم است.

باتری گلکسی سی ۷، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده از فناوری شارژ سریع نسل سوم کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در چهار رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری و رزگلد با قیمت ۴۲۷ دلار روانه بازار خواهد شد.

گلکسی سی 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات