ال جی روی محصولی به نام X5 کار می‌کند

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ال‌ جی روی محصولی به نام LG X5 کار می‌کند. هنوز مشخص نیست این گوشی محصولی میان رده یا بالارده است یا برای منطقه‌‌ی خاصی در نظر گرفته شده یا اینکه امکانات خاصی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تولیدکنندگان همواره علاقه دارند برای بازارهای مختلف محصولات متفاوت و متناسب با منطقه معرفی کنند. در برخی مواقع این محصولات جدید تحت نام‌گذاری یا برندی خاص وارد بازار می‌شوند. ال‌جی نیز از این قاعده مستنثی نیست و اعلام شده که نسخه‌ی ضعیف‌تر پرچمدار جدید این شرکت به نام G5 SE برای بازارهایی چون آمریکای لاتین، کشور چین و مناطق مشابه دیگر معرفی خواهد شد.

اما امروز خبری منتشر شده که ال‌جی روی محصولی جدید به نام ایکس 5 کار می‌کند. براساس نام تجاری و تصویری که از لوگوی جدید منتشر شده به نظر می‌رسد این خبر واقعیت دارد.

البته هنوز مشخص نیست که این محصول یک گوشی هوشمند است یا دستگاهی دیگر، ولی عرضه‌ی آن قطعی به نظر می‌رسد. ضمن اینکه باید یادمان باشد هر زمان ال‌جی محصولات خود را تحت نام‌گذاری جدید معرفی کرده، با دستگاهی نو همراه با مجموعه‌ای از نوآوری‌های و امکانات جذاب روبرو بودیم. از آن جایی که تنهای یک لوگو از این محصول منتشر شده، انتظار می‌رود این دستگاه زمانی در آینده‌ معرفی شود.

ال جی ایکس 5

اگر دقت کنید، اوایل سال جاری میلادی، ال‌جی محصولاتی چون X cam و X screen را به عنوان دو دستگاه میان‌رده معرفی کرده است و با این وجود شاید ایکس 5، یک گوشی هوشمند از این سری در قامت یک پرچمدار باشد. بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که ایکس 5 با مشخصات قدرتمند برای بودجه‌های اقتصادی معرفی خواهد شد.

شاید با توجه به اینکه قرار است سامسونگ از گلکسی اس 7 اکتیو رونمایی کند، ال‌جی نیز تصمیم داشته باشد نمونه‌ای مستحکم از جی 5 را برای رقابت با سامسونگ وارد بازار کند. باید منتظر باشیم و ببینیم چه زمانی ال‌جی ابهامات نسبت به X5 را برطرف می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات