ثانیه شماری پبل برای ساعت ۱۸ فردا؛ آیا ساعت هوشمند جدیدی از پبل معرفی می شود؟

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که به وب‌سایت کمپانی پپل سری بزنید، با یک شمارش معکوس بزرگ روبرو می‌شوید که نشان از رخ دادن رویدادی بزرگ برای کمپانی در ساعت ۱۸ فردا دارد. آیا این کمپانی در نظر دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را رونمایی کند؟ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حال و هوای وب‌سایت پبل نشان از این دارد که این کمپانی اتفاق ویژه‌ای را برای ساعت ۱۸ فردا در نظر گرفته است. هنوز مشخص نیست که شمارش معکوس قرار گرفته در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت این کمپانی به چه منظوری قرار گرفته است؛ اما گمانه‌ها حکایت از این دارد که پبل برای معرفی یک ساعت هوشمند جدید برنامه‌ریزی کرده است.

کمپانی پبل ۱۴ می سال گذشته، ساعت هوشمند پبل تایم را رونمایی کرد؛ از این‌رو بیش از یک سال از زمان رونمایی آخرین ساعت هوشمند این کمپانی می‌گذرد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که پبل درصدد معرفی نسل جدیدی از ساعت هشمند خود است. در صورتی که این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد، باید پبل را یک کمپانی با برنامه‌ی مشخص برای عرضه‌ی محصولاتش خواند.

پبل با انتشار تیزری در توییتر از عبارت "Everything's better with friends" استفاده کرده که احتمالات در مورد دریافت نسخه‌ای رایگان از این ساعت هوشمند را در صورت خریداری یک نسخه از آن افزایش می‌دهد. برای اطمینان از اینکه پبل فردا چه محصولی را روانه‌ی بازار خواهد کرد، باید به انتظار بنشینیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا پبل محصول جدیدی را رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات