پخش موسیقی در محیطی متریال و چشم نواز با Shuttle Music Player - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Shuttle Music Player موزیک‌پلیری متریال برای گوشی‌های اندروید است که قادر به پخش فایل‌های موسیقی شما در محیطی بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

گوگل با معرفی طراحی متریال جان تازه‌ای به اندروید بخشید و ظاهر آن را بسیار چشم‌نواز‌تر کرد؛ به‌طوری که بسیاری از توسعه‌دهندگان برای ساخت اپلیکیشن‌های جدید خود از این طراحی استفاده می‌کنند. Shuttle Music Player اپلیکیشنی متریال برای پخش موسیقی است که طراحی آن به قدری خوب و استاندارد انجام شده است که بعد از اولین استفاده از آن، به راحتی قادر به حذف آن نخواهید بود. رنگ اصلی پوسته‌ی Shuttle Music Player به طور پیش‌فرض آبی است، اما به لطف بخش شخصی‌سازی برنامه، شما می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود رنگ آن را تغییر دهید. همچنین قادر خواهید بود تا محیط کاربری برنامه را از حالت پیش‌فرض(خاکستری و تیره) به حالت سفید و روشن تبدیل کنید و روی دیگر عناصر برنامه نیز کنترل کامل داشته باشید

Shuttle Music Player دارای یک اکولایزر اختصاصی ۶ بانده است که به لطف آن می‌توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای پخش موسیقی‌های خود مهیا کنید. به کمک ابزار Bass Boost نیز می‌توانید بیس آهنگ‌ها را در صورت تمایل افزایش دهید تا از گوش دادن آن‌ها لذت بیشتری ببرید. اگر ارتباط اینترنتی شما برقرار باشد Shuttle Music Player قادر به دانلود کاور آهنگ‌ها نیز خواهد بود که البته برای این امر تگ‌بندی درست آهنگ‌ها نیز ضروری خواهد بود. بخش جالب دیگری هم که در این پلیر زیبا و شیک وجود دارد Sleep Timer نام دارد که به کمک آن می‌توانید پخش موسیقی را بعد از مدت زمان دلخواهی به صورت خودکار متوقف کنید. دارا بودن ویجت و قابلیت شخصی‌سازی آن نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود که همگی در کنار هم، یک پلیر فوق‌العاده را برای اندروید مهیا کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر تعصب خاصی رو پلیر فعلی خود ندارید، حتما Shuttle Music Player را دانلود و استفاده کنید تا از یک موزیک پلیر مدرن و متریال برخوردار باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز
  • اجرای روان و لذت‌بخش برنامه
  • استفاده از طراحی متریال به بهترین شکل ممکن

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات