زن فون 3 ایسوس به سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی مجهز شده است

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد ایسوس از فروش‌ نسل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند زن فون خود راضی بوده و از این‌رو نسل جدید این گوشی هوشمند را با نام زن فون ۳ راهی بازار خواهد کرد. انتشار تیزری تصویری مربوط به این گوشی هوشمند نشان از این دارد که زن فون ۳ از وجود سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس پس از رونمایی و عرضه‌ی نسل اول و دوم گوشی هوشمند زن فون خود، حال درصدد رونمایی از نسل سوم این گوشی هوشمند در جریان برگزاری کامپیوتکس ۲۰۱۶ در کشور تایوان است. در مورد نسل‌های پیشین گوشی‌های هوشمند زن فون، ایسوس بسیار بی سر و صدا عمل کرده و تبلیغات زیادی را برای گوشی‌های هوشمندش که پرچمداران ایسوس به شمار می‌روند، انجام نمی‌داد، حال در مورد زن فون ۳، وضعیت فرق کرده است، چراکه ایسوس اقداماتی نظیر انتشار تیزرهای تصویری را در دستور کار خود قرار داده است. پیش‌تر ایسوس با انتشار ویدیویی در یوتیوب، سه گوشی هوشمند را نمایش داد که گمان می‌رود سه نسخه‌ی مختلف عرضه شده توسط این کمپانی از سری پرچمداران زن فون ۳ باشد. ساعاتی پیش نیز ایسوس ویدیویی دیگر را در حساب کاربری توییتر این کمپانی به اشتراک گذاشت که شماری از ویژگی‌های این محصول را به تصویر کشیده است.

در این ویدیو شاهد نمایش اعداد مختلفی هستیم گه در ابتدا به نظر می‌رسد اعداد بصورت تصادفی انتخاب شده‌اند، اما نمایش پیامی در ویدیو نشان می‌دهد که این اعداد بصورت تصادفی انتخاب نشده و سیاستی در پس پرده نهفته است. اعداد نمایش داده شده در ویدیوی مورد نظر شامل ۹۲، ۴، ۲۳ و ۳ است که تقسیم ۲ بر ۴، عدد ۲۳ را در اختیارمان قرار می‌دهد. ایسوس اطلاعاتی را در خصوص جزئیات این اعداد در اختیارمان قرار نداده، حال آنکه شنیده‌ها حکایت از این دارد این گوشی هوشمند به یک لنز با زاویه‌ی دید ۹۲ درجه و سنسور ۲۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن 4K را ثبت کند.

انتظار می‌رود زن فون ۳ به همراه اسنپدراگون ۸۲۰ راهی بازار شود که از این‌رو از ثبت ویدیو با رزولوشن 4K‌ نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و درگاه USB نوع C اشاره کرد. زن فون ۴ ایسوس در روزهای آینده و در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ در کشور تایوان رونمایی خواهد شد.

نظر شما در خصوص این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات