فیلیپس پخش کننده بلوری اولترا اچ‌دی با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رفته رفته استفاده از دیسک‌ها بلوری متداول می‌شود و شاهد ورود دیسک‌های اولترا اچ‌دی بلوری نیز هستیم. فیلیپس قصد دارد تا ماه آینده یک دستگاه پخش‌کننده بلوری اولترا اچ‌دی با قیمت ۴۰۰ دلار را عرضه کند.
تبلیغات

در بازار آمریکا تنها یک گزینه برای پخش دیسک‌های بلوری اولترا اچ‌دی وجود دارد و خریداران فقط باید به فکر دستگاه UBD-K8500 سامسونگ باشند. اما به نظر می‌رسد این وضعیت تا یک ماه دیگر تغییر خواهد کرد. کمپانی فیلیپس قصد دارد به زودی یک پخش‌کننده بلور اولترا اچ‌دی را در دو رنگ وارد بازار کند.

مدل نقره‌ای (آلومینیوم تراش‌خورده) با شماره مدل BDP7501 و مدل سیاه رنگ با شماره مدل BDP7301 وارد بازار می‌شوند و هر دو مدل ۴۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. این دستگاه از HDR و خروجی HDMI دوم برای گیرنده رادیویی پشتیبانی می‌کند که هنوز به طور کامل با محتوای 4K سازگاری ندارد.

پخش‌کننده جدید فیلیپس از صدای TrueHD Dolby و DTS-HD Master Audio پشتیبانی کرده و می‌تواند فایل‌های صوتی با کدگذاری Dolby Atoms یا DTS:X را پخش کند. اپلیکیشن این دستگاه امکان پخش محتوای 4K را از طریق یوتیوب و نت‌فلکیس دارا است.

در حال حاضر قیمت پخش‌کننده بلوری فیلیپس با محصول سامسونگ برابری می‌کند ولی این امید وجود دارد در آینده با توجه به جدی‌تر شدن رقابت، شاهد گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری باشیم. برند فیلیپس در بازار آمریکا توسط Funai تولید می‌شود و بعید است در بازار دیگری با این نام فعالیت کند، ولی پاناسونیک پخش‌کننده‌ی بلوری اولترا اچ‌دی خود را در بازار انگلستان عرضه کرده و انتظار می‌رود تا سال آینده این دستگاه نیز وارد بازار آمریکا شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات