روشن کردن صفحه نمایش با دو ضربه در ویندوز ۱۰ موبایل ممکن می‌شود

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در برخی از گوشی‌های هوشمند امروزی قابلیتی به نام Double-tap-to-wake وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان بدون فشردن دکمه پاور و تنها با دابل تپ روی صفحه‌نمایش دستگاه، آن را روشن کرده و در حالت آماده بکار قرار داد. بر اساس اعلام یکی از مهندسان مایکرسافت ظاهرا قرار است این قابلیت به ویندوز ۱۰ موبایل نیز اضافه شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از مهندسان مایکروسافت به نام Goran P امروز اعلام کرده که قابلیت روشن کردن نمایشگر با دابل تپ در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل اضافه خواهد شد. مایکروسافت هنوز لیست دستگاه‌هایی که با این ویژگی همخوانی دارند را اعلام نکرده، با این وجود برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این ویژگی در گوشی‌ هوشمند لومیا 950XL وجود دارد.

با استفاده از این قابلیت می‌توان با دوبار ضربه‌ زدن روی صفحه‌نمایش خاموش، آن را به حالت آماده بکار درآورد و در واقع دابل تپ همان کار فشردن دکمه پاور برای آماده بکار کردن دستگاه را انجام می‌دهد. در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند امروزی قطعا استفاده از این روش نسبت به فشردن دکمه پاور بسیار آسان‌تر است.

در حالیکه می‌دانیم قابلیت مورد بحث به برخی از دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که کدام گوشی‌های هوشمند ویندوزی با این ویژگی همخوانی دارند.

windows 10 mobile

نظر شما در مورد اضافه شدن ویژگی مورد اشاره به ویندوز ۱۰ موبایل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات