ویدیوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت درباره پروژه YouthSpark با حضور مارسلو

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مایکروسافت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را با حضور مارسلو، مدافع چپ تیم رئال مادرید منتشر کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت و رئال مادرید حدود یکسال و نیم قبل، دنیای فناوری و ورزش را به یکدیگر پیوند زدند و در قالب قراردادی رسمی، ردموندی‌ها به عنوان حامی مالی کهکشانی‌ها معرفی شدند. از آن تاریخ تاکنون مایکروسافت تلاش کرده تا از محبوبیت ستارگان پرافتخارترین تیم فوتبال جهان در راستای معرفی محصولات و خدمات خود بهره برده و در سوی دیگر با به کارگیری تکنولوژی‌های مدرن خود در ساختار آموزشی و فنی این باشگاه، فرآیند مدرن‌سازی لوس بلانکوس را نیز شتاب بیشتری ببخشد.

برای مثال، Passion Powers نام مهمترین پروژه‌ی مشترک دو غول فناوری و ورزش برای تعریف مسیری جدید برای تجربه‌ی فوتبال ناب رئال مادرید است. به کمک پلتفرم دیجیتال جدیدی که بر پایه‌ی تکنولوژی ابری مایکروسافت ساخته شده است، ۴۵۰ میلیون هوادار رئال مادرید در سرتاسر دنیا به راهکار نو و تازه‌ای برای اشتراک محتوایی غنی و منحصر به فرد در استادیوم‌ها، منازل یا در مسیر دسترسی پیدا کرده‌اند.

اما آنچه در ویدیوی تبلیغاتی جدید مایکروسافت معرفی می‌شود خدمات آموزشی این کمپانی در قالب YouthSpark است. YouthSpark ابتکار جهانی مایکروسافت برای جوانان است تا از طریق آن مهارت‌های فناوری و علوم کامپیوتر  خود را در بستری سرگرم‌کننده و جذاب تقویت کنند. این مهارت‌ها، آنها را برای ورود موفق به جامعه‌ی دیجیتالی و مدرن آینده آماده ساخته و از آنها اشخاصی مفید برای خود، خانواده و جامعه خواهد ساخت.

مارسلو و مایکروسافت

مایکروسافت سه سال قبل با راه‌اندازی YouthSpark، دست به اقدامی هوشمندانه به منظور توسعه‌ی آموزش، اشتغال و فرصت‌های کارآفرینانه برای بیش از ۳۰۰ میلیون جوان در سرتاسر دنیا زد. این کمپانی در مسیر توسعه‌ی پروژه‌ی YouthSpark از کمک‌ها و همکاری دولت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و کسب‌وکارهای خرد و کلان بهره گرفته است.

 دفاع چپ ریزنقش و برزیلی رئال مادرید، مسیر طولانی رسیدن به کاپیتانی لوس لانکوس را به خوبی به یاد دارد و آن را مدیون زحمات پدربزرگ خویش از زمانی که وی یک پسر جوان بود می‌داند. به همین واسطه مارسلو تاکید ویژه‌ای بر اهمیت حمایت و تشویق کودکان در سنین رشد دارد. از همین رو وی نگاه ویژه‌ای نیز به پروژه‌ی مشترک مایکروسافت و بنیاد رئال مادرید دارد؛ پروژه‌ای که به منظور دسترسی آسان‌تر کودکان به تکنولوژی تعریف شده و زمینه‌ی شکل‌گیری فرصت‌های جدید برای بهره‌مندی از آینده‌ای بهتر برای آنها را فراهم می‌سازد.

موفقیت محصولی از فرصت‌ها است. ما باید آنها را به نسل‌های جدید عرضه کنیم.مارسلو ویرا، بازیکن تیم رئال مادرید

مایکروسافت در تلاش است تا به کمک مارسلو، پروژه‌ی YouthSpark را برای استفاده‌ی بیش از ۴۰,۰۰۰ کودک تحت پوشش بنیاد رئال مادرید در ۷۲ کشور جهان گسترش دهد. ردموندی‌ها معتقدند نگرش مثبت مارسلو و حرکت وی در مسیر موفقیت به کمک ابزارهای این برنامه، نیروی محرکه‌ی مناسبی برای ایجاد انگیزه در این کودکان و باز کردن درهای تکنولوژی به سوی آنها است.

مارسلو و مایکروسافت

مارسلو در این ویدیو تبلیغاتی می‌گوید:

  • زمانی که من چهارساله بودم، پدر بزرگم شروع به صحبت با من در رابطه با فوتسال کرد.
  • و من تا به این لحظه متوقف نشده‌ام.
  • ما بازیکنان فوتبال هستیم؛ ولی باید بدانیم که چگونه برای کودکان الگو باشیم.
  • من برای چندین سال با بنیاد رئال مادرید کار کرده‌ام و اکنون با مایکروسافت، می‌توانم بیشتر به کودکان کمک کنم.
  • برای من این ضروریست که یک کودک شانس استفاده از تکنولوژی را داشته باشد.
  • رویای من، گسترش این پروژه به تمام کودکان دنیاست؛ چرا که با تکنولوژی و لذت از هر لحظه، توانایی‌های هر کودک بی‌پایان خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این ویدیوی تبلیغاتی چیست؟ آیا همکاری مایکروسافت و رئال مادرید در راستای گسترش تکنولوژی‌های نو را مثمرثمر می‌دانید؟ نظر شما در رابطه با تلاش‌های ردموندی‌ها در زمینه‌ی توسعه‌ی آموزش‌های رایگان علوم کامپیوتر برای جوانان و حمایت باشگاه مادریدی از آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات