اولین موتور جستجوی ماهواره ای املاک راه اندازی شد

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
"منزلان" نخستین سامانه هوشمند خرید، فروش، اجاره آپارتمان، املاک و مستقلات به سبک ماهواره‌ای و تعیین محدوده درخواستی ملک در نقشه است و هدف آن برقراری ارتباطات بهینه بین مالکان، متقاضیان و مشاوران املاک است.
تبلیغات

موتور جستجوی املاک "منزلان" برای اولین بار با بهره گیری از نقشه ماهواره‌ای گوگل، از مرزهای سنتی فعلی فراتر رفته و فضای جدیدی را برای علاقمندان به جستجوی اینترنتی مسکن فراهم آورده است. در این سامانه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای رساندن کاربران به نتیجه مورد نظر استفاده شده است.

منزلان

در منزلان می‌توانید ملک خود را در هرجای کشور که باشد بصورت رایگان معرفی کنید. تعیین موقعیت دقیق ملک روی نقشه و افزودن تصاویر و فیلم از زوایای مختلف یکی از قابلیت‌هایی است که در این سامانه باعث جذابیت بیشتر آگهی‌ها می‌شود.

ارتباطات بین مالکان، متقاضیان و مشاوران املاک در این سامانه بصورت کاملاً هوشمند و منحصر بفرد برقرار شده است. به این نحو که متقاضیان می‌توانند درخواست خود را با توجه به نوع ملک، بودجه، متراژ و منطقه ملک ثبت کنند. این درخواست بطور خودکار و هدفمند برای مشاوران املاک ارسال می‌شود. به عبارت دیگر بجای اینکه متقاضی بصورت فیزیکی در آژانس‌های مسکن حضور یابد، درخواست وی به تک تک مشاوران املاکی که عضو این سامانه هستند ارسال می‌شود. همچنین یک متقاضی می‌تواند از فایل‌های جدیدی که در سامانه ثبت می‌شوند و مطابق با خواسته او است باخبر شود.

سیستم بصورت اتوماتیک آخرین املاک ثبت شده را برای مشاوران املاک با توجه به تخصص کاری و محدوده فعالیت آنها ارسال می‌کند و ارتباط بین مالکان و مشاوران املاک به این نحو بصورت هوشمند برقرار می‌شود.

همچنین در این سامانه می‌توان به لیست کاملی از آژانس‌های مسکن مجاز منطقه و نیز مشاوران املاک دسترسی پیدا کرد.

در حال حاضر نرم افزار اندروید منزلان جهت استفاده راحت‌تر کاربران از امکانات آن از طریق سایت و کافه بازار قابل دریافت است.

چند تصویر از اپلیکیشن اندروید منزلان را در زیر مشاهده می‌کنید:

منزلان

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات