بنکیو مانیتور گیمینگ XL2730Z را برای حرفه‌ ای ها معرفی کرد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی BenQ به عنوان یک برند فعال در تولید مانیتور، جدیدترین محصول خود را با نام XL2730Z برای گیمرهای حرفه‌ای معرفی کرده است. این مانیتور سایزی برابر ۲۷ اینچ دارد و نسبت تصویر آن ۱۶ به ۹ است.
تبلیغات

مانیتور ۲۷ اینچی جدید بنکیو از پنل TN با نور پس زمینه LED بهره می‌برد و وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. نسبت تصویر ۱۶به ۹ در مانیتور بنکیو XL2730Z یک ویژگی متداول در میان مانیتورهای عریض به شمار می‌رود.

 زمان پاسخ دهی مانیتور در حالت GTG (خاکستری به خاکستری) برابر با ۱ میلی ثانیه است که این میزان برای حالت داینامیک به ۱۲ میلی ثانیه افزایش می‌یابد. شدت روشنایی 350 کاندلا در هر متر مربع سطح بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زاویه دید صفحه نمایش XL2730Z در حالت افقی 170 درجه و در حالت عمودی 160 درجه است که برای یک مانیتور مجهز به پنل TN محدوده مناسبی به شمار می‌رود.

قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ و پشتیبانی از 72 درصد طیف رنگ‌های NTSC بخش دیگری از مشخصات مانیتور جدید بنکیو است. نرخ تازه سازی 144 هرتزی در کنار زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه در حالت GTG و به‌کارگیری فناوری Free Sync به کاربران امکان می‌دهد تا از اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا و زوایای صاف و هموار لذت ببرند.

توان مصرفی مانیتور BenQ XL2730Z در حالت استندبای کمتر از 0.5 وات خواهد بود و در بالاترین سطح عملکرد، توان مصرفی 30 وات را به ثبت می‌رساند که توسط منبع تغذیه 60 وات تامین می‌شود. بنکیو تنظیمات پیش فرضی برای گیمرها در نظر گرفته که شامل دو حالت Auto Game و Game Mode To Go می‌شود.

با توجه به وجود پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0 امکان نصب تجهیزات سازگار برای نمایش محتوای مالتی مدیا روی مانیتور بنکیو وجود دارد. رنگ بندی بدنه مانیتور همانند سایر صفحه نمایش‌های گیمینگ بنکیو شامل ترکیب رنگ مشکی و قرمز می‌شود که ظاهر جالب توجهی به مانیتور XL2730Z می‌بخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات