پیش‌نمایش سوم از اندروید N برای ابزارهای نکسوس آماده دانلود شد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل روز گذشته از پیش‌نمایش سوم اندروید N رونمایی کرد و امروز کاربران نکسوس ۵ ایکس، نکسوس ۶، نکسوس ۶ پی، نکسوس ۹، نکسوس پلیر و همچنین پیکسل سی می‌توانند آن را دانلود کرده و بر روی ابزارهای خود نصب کنند.
تبلیغات

دانلود پیش‌نمایش سوم از اندروید اِن برای گوشی‌های خانواده‌ی نکسوس شامل نکسوس ۵ ایکس به بعد ارائه شده است اما دانلود و نصب آن برای تمام کاربران توصیه نمی‌شود چرا که این نسخه از اندروید هنوز در حال آزمایشی است و بیشتر برای استفاده‌ی توسعه‌دهندگان و کاربران کنجکاوی پیشنهاد می‌شود که مایل هستند امکانات تازه‌ی اندروید را آزمایش کرده و نظرات خود را به گوگل برسانند. توسعه دهندگان نیز می‌توانند از این نسخه از اندروید برای سازگاری اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

با نصب این نسخه از اندروید می‌توانید به حالت VR Mode برای دسترسی به پلتفرم جدید واقعیت مجازی گوگل دسترسی داشته باشید یا از میان‌برهای جدید صفحه کلید گوگل بهره ببرید. اگر پیش‌نمایش‌های قبلی اندروید ان را تجربه کرده باشید در نسخه‌ی جدید بسیاری از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری حل شده‌اند. گوگل در این نسخه از اندروید پشتیبانی از کتابخانه‌های جدید ولکان را اضافه کرده است که توسعه دهندگان از طریق آن می‌توانند گرافیک بازی‌ها را به شکل قابل ملاحظه‌ای ارتقاء دهند. Vulkan که از آن به عنوان نسل بعدی Open GL یاد می‌کنند، مصرف CPU و GPU به مراتب پایین‌تری در مقایسه با اپن جی‌ال دارد و از این بابت توسعه‌دهندگان بازی‌های اندرویدی می‌توانند بازی‌های به مراتب بهتری را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی تولید کنند.

اگر مایل به دانلود پیش‌نمایش سوم از اندروید N (احتمالا اندروید 7) هستید به صفحه توسعه دهندگان اندروید مراجعه کنید. متاسفانه این صفحه برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و باید با آی‌پی غیر از ایران به آن متصل شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات